حوت 03, 1401 11:51 Asia/Kabul
  • سرلشکر سلامی: دشمن سرمایه‌ای برای شکست ایران ندارد
    سرلشکر سلامی: دشمن سرمایه‌ای برای شکست ایران ندارد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به ایران گفت، دشمن سرمایه‌ای برای شکست ایران ندارد.

به گزارش رادیو دری، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد، ذخیره راهبردی غرب برای مقابله با اسلام، پس از جای‌گذاری صدام و شکست آن، پدیده تکفیر بود تا همه جهان اسلام را نابود کند اما انقلاب اسلامی از این فتنه عبور کرد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه حصر اقتصادی و تحریم نیز از ذخایر دشمن برای ضربه زدن به ایران بود تصریح کرد، دشمن تمام نظام اطلاعاتی و حقوقی و همه نهادهای بین المللی و قدرت های رسانه ای را برای پیروز شدن در این میدان به صحنه آورد و باز هم شکست خورد و هم اکنون که دشمن از همه جا نا امید شده، دست به دامان اپوزیسیون هایی شده است که حتی ارزش نام بردن هم ندارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت، خواست غرب، جامعه‌ای عقب مانده، فقیر، ویران شده، مستاصل و آماده تسلیم از ایران بود، اما عملکرد انقلاب به گونه ای بود که ایران در حالی که دست های دشمن را بسته، توانسته است اراده و عملکرد او را متوقف کند.

سرلشکر سلامی تاکید کرد، ملت ایران در مقابل دشمن، پرچم به دست و متحد حرکت می‌کند و نشان می‌دهد هیچ چیز، حریف این اتحاد نیست.

فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین با اشاره به اخراج عوامل شبکه تروریستی ایران اینترنشنال از لندن اظهار کرد، این رسانه شرور، دروغ پراکن، فتنه انگیز و هتاک به سرزمین دیگری پرتاب شد که این به معنی قلمرو قدرت، میدان نفوذ و شعاع تاثیر انقلاب است.

شبکه اینترنشنال که مرکز فعالیت آن در لندن است شرایط جدیدی را تجربه می‌کند؛ کارکنان این شبکه بعد از تحولات اخیر و توقف حمایت‌های مالی، سیاسی و معنوی از سوی شبکه پشتیبان با مشکلات جدیدی مواجه شده‌اند.

شبکه اینترنشنال گفته است که می‌خواهد برای ادامه فعالیت بولتن خبری خود را به واشنگتن منتقل کند و برخی دیگر پیشنهاد ریاض را به آنها داده‌ و گفته‌اند ممکن است سرنوشت لندن در واشنگتن برای‌شان تکرار شود چون تاریخ مصرف این شبکه حداقل 2 ماه است که منقضی شده است.

سرلشکر سلامی:‌ دشمن در حوادث اخیر شکست خورد

کلیدواژه