حوت 07, 1401 15:29 Asia/Kabul
  • جنایت آمریکا و کشورهای اروپایی با همراهی رژیم اسرائیل ضد فلسطینیان
    جنایت آمریکا و کشورهای اروپایی با همراهی رژیم اسرائیل ضد فلسطینیان

 رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی با همراهی اسرائیل همواره مرتکب جنایت ضد فلسطینیان می شوند.

حجت‌الاسلام « محمد حسن اختری» رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به تجاوزهای اخیر رژیم اسرائیل به سرزمین‌های اشغالی و تلاش برای استمرار شهرک سازی‌ها در  به رغم  مخالفت‌های جهانی افزود، تجاوزهای اسرائیل در تمام مقاطع و اشکال خود هیچ وقت متوقف نشده است و هم‌چنان ادامه دارد.
حجت الاسلام اختری درباره اهمیت توجه مقام معظم رهبری به مساله فلسطین در سخنان اخیرشان تصریح کرد: تجاوزهای اسرائیل مساله سابق و گذشته نیست و مساله اکنون و الان است که در برابر چشم افکار عمومی و سازمان ملل و دیده‌بان حقوق بشر دارد رخ می‌دهد.
رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در پاسخ به اینکه با وجود مخالفت جامعه جهانی باز هم اقدامات اسراییل ضد فلسطینیان و سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد، افزود، اسراییل این کار را نمی‌کند بلکه این شیطنت آمریکا و متحدانش مثل انگلیس، فرانسه، آلمان و دیگر کشورهای اروپایی است و سازمان ملل متحد که برای منافع چند کشور کار می‌کند ، سکوت کرده است.
اختری گفت: مساله فلسطین راهی جز بیدارسازی افکار عمومی ندارد و باید همه و به خصوص در رسانه‌ها تلاش کنند افکار عمومی جهانی را نسبت به مساله فلسطین و جنایات رژیم اسراییل که این‌گونه دارند مردم مظلوم فلسطین را می‌کشند تغییر دهند.
از آغاز سال جدیدی میلادی منازعه اسرائیل و فلسطین شکل جدیدی به خود گرفته است.
«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از افراط گرایان راستی در اسرائیل است با افرادی تندروتر و افراطی‌تر از خود، کابینه تشکیل داده است.
این کابینه ضمن اینکه در درون اراضی اشغالی بحران‌های جدی در ساخت قدرت ایجاد کرده است، ضد فلسطینیان نیز خشونت گسترده‌ای طی دو ماه گذشته مرتکب شده است.

درخواست گوترش برای پایان اشغالگری رژیم اسرائیل

کلیدواژه