حوت 19, 1401 16:41 Asia/Kabul
  • واکنش شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران به مسمومیت مشکوک دانش آموزان ایرانی
    واکنش شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران به مسمومیت مشکوک دانش آموزان ایرانی

شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران در بیانیه ای درباره مسمومیت مشکوک دانش آموزان ایرانی اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچگونه دست درازی و تعدی به شهروندان خود را نخواهد داد.

به گزارش رادیو دری؛ شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران روز جمعه در بیانیه ای با اشاره به مسمومیت های اخیر شماری از دانش آموزان در مدارس ایران اعلام کرد: بی‌گمان این جنگ ترکیبی دشمن و تغییر روش در فتنه‌انگیزی، بر خلاف نقشه‌های شوم آنان، حرکتی نیست که ملت بیدار و آگاه ایران را از مسیر رشد و بالندگی خود دور سازد.

در ادامه بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران آمده است: تردیدی نیست مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی، این تهدید و ترفند دشمن را به فرصتی برای همدلی بیشتر و در نهایت تقویت نظام تبدیل می‌کنند و به همت برنامه‌ریزی هوشمندانه و اقدام به هنگام مسوولان نظام در بخش‌های مختلف، همچون گذشته دشمنان ناکام و ناامید خواهند شد.

در روزهای گذشته تعدادی از دانش آموزان مدارس در برخی شهرهای ایران دچار مسمومیت شدند.

موضوع مسمومیت مشکوک دانش آموزان در مدارس ایران از مهمترین مسائلی است که  این روزها افکار عمومی را در جامعه ایران نگران کرده است. 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز دوشنبه این موضوع را جنایت در حقِ معصوم‌ترین عناصر جامعه یعنی کودکان و همچنین موجب ناامنی روانی جامعه و نگرانی خانواده‌ها دانستند و تاکید کردند: مسوولان و دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی باید با جدیت آن را دنبال کنند.

تاکید رهبر معظم انقلاب بر مجازات عاملان مسمومیت دانش آموزان 

بیانیه وزارت کشور ایران درباره مسمومیت دانش‌آموزان 

کلیدواژه