حوت 21, 1401 14:15 Asia/Kabul
  • جبلی: ایران با جنگ اقتصادی و شناختی مواجه است
    جبلی: ایران با جنگ اقتصادی و شناختی مواجه است

رئیس سازمان صدا و سیمای ایران در مراسم اختتامیه جشنواره تولیدات رسانه ای معاونت برون مرزی این سازمان، جنگ شناختی و فتنه سه ماهه به بهانه قراردادن جایگاه و شأن زن در فصل پاییز را جنگی ترکیبی علیه کشور دانست.

مراسم اختتامیه جشنواره «صبح» امروز (یکشنبه) در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای ایران با حضور برخی از مقامات ارشد کشوری و رسانه ای برگزار شد.

شعار جشنواره صبح «یک خانواده یک هدف» و هدف از برگزاری آن حمایت از ایده های تولید برنامه های متنوع در حمایت از مردم فلسطین عنوان شده بود.

به گزارش رادیو دری، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای ایران در این مراسم اظهار کرد، شبکه های فارسی زبان معاند سعی در از بین بردن فرهنگ و اعتقادات و آداب و رسوم ملت ایران دارند و این جنگ فرهنگی نخست با جنگ نظامی صدام علیه ایران و حمایت های نظامی غرب از صدام آغاز شد.

رئیس سازمان صدا و سیمای ایران، استفاده از ظرفیت ها را رمز موفقیت در ناکام گذاشتن توطئه های دشمنان عنوان کرد.

جبلی، تلاش عربستان سعودی برای بهبود روابط با ایران و همچنین پیام مقامات آمریکایی برای به نتیجه رساندن مذاکرات هسته ای را شاهد دیگری دال بر موفقیت ایران در این جنگ ترکیبی دانست که کشورها را وادار به تعامل با ایران کرده است .

رئیس سازمان صدا و سیمای ایران، بسیج ظرفیت ها و استفاده از طرح های نوآورانه در راستای جریان سازی موثر رسانه ای در معاونت برون مرزی این سازمان را خواستار شد و تصریح کرد، بلوغ رسانه ای در معاونت برون مرزی صدا و سیمای ایران نقشی مهم و برجسته در استفاده از ظرفیت‌های رسانه ای برای ناکام گذاشتن توطئه های فرهنگی دشمنان دارد.

کلیدواژه