همبستگی ملت‌های مسلمان علیه رژیم صهیونیستی ضرورت دارد
(last modified 1401-12-28T04:23:54+00:00 )
حوت 28, 1401 08:53 Asia/Kabul
  • همبستگی ملت‌های مسلمان علیه رژیم صهیونیستی ضرورت دارد
    همبستگی ملت‌های مسلمان علیه رژیم صهیونیستی ضرورت دارد

دبیرکل شورای بین المجالس ایران در دیدار با نماینده مجلس اردن تاکید کرد: همبستگی ملت‌های مسلمان علیه رژیم صهیونیستی ضرورت دارد.

"عباس گلرو" دبیرکل شورای بین المجالس ایران، روز شنبه در دیدار با "بسام حدادین" نماینده مجلس اردن بر همبستگی ملت‌های مسلمان علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی در آستانه روز جهانی قدس تأکید کرد.

به گزارش رادیو دری، عباس گلرو در حاشیه یکصد و چهل و ششمین مجمع اتحادیه بین المجالس جهانی در منامه پایتخت  بحرین، با نماینده مجلس اردن دیدار کرد و  درمورد ارتقا روابط پارلمانی و تبادل گروه‌های دوستی پارلمانی بحث و گفتگو شد.

در این دیدار گلرو ضمن اشاره به مواضع مشترک دو مجلس در این اتحادیه و نظرات مشابه پیرامون قطعنامه‌ها و دستور کار اجلاس، بر ضرورت حمایت از آرمان فلسطین تاکید کرد و با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس و احتمال اقدامات و تدابیر رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی و فلسطینیان، خواستار همبستگی ملت‌های مسلمان علیه اشغالگری شد. 

گلرو افزود: روابط پارلمانی دو کشور با تاسیس گروه‌های دوستی پارلمانی با قدرت بیشتری دنبال خواهد شد و منافع بیشتری برای طرفین و جامعه مسلمین خواهد داشت.

"بسام حدادین" عضو مجلس نمایندگان اردن، نیز در این دیدار گفت: مواضع قدرتمند جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مظلومین از جمله مردم فلسطین جای تقدیر فراوان دارد که در مجامع مختلف همواره این رویکرد را از سوی برادران ایرانی شاهد هستیم.

دیدگاه رهبری؛ نابودی رژیم صهیونیستی با همت ملت‌های مسلمان

کلیدواژه