حمل 18, 1402 15:37 Asia/Kabul
  • خطیب جمعه تهران: توطئه های آمریکا ضد ایران شکست خورده است
    خطیب جمعه تهران: توطئه های آمریکا ضد ایران شکست خورده است

خطیب جمعه تهران گفت: توطئه آمریکا در ایجاد جبهه عربی ضد جمهوری اسلامی ایران شکست خورد.

به گزارش رادیو دری؛ آیت‌الله «سید احمد خاتمی» خطیب نماز جمعه تهران در خطبه های امروز با اشاره به از سرگیری روابط ایران و عربستان، گفت: آمریکا اعلام کرده بود که قصد دارد علیه ایران جبهه عربی ایجاد کند، اما امروز نتیجه عکس اتفاق افتاده است؛توافق ایران و عربستان انجام شد و دیگر کشور‌ها نیز برای توافق با ایران در نوبت هستند.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: در آمریکای لاتین که حیاط خلوت آمریکاست، هر دولتی سر کار می‌آید، نتیجه رأی مردم به ضدآمریکایی‌هاست و این نشان می‌دهد آن‌ها به مطلوب خود دست نیافته‌اند.

آیت الله خاتمی درباره تزلزل بی‌سابقه در رژیم صهیونیستی و بحران های روز افزون این رژیم گفت: دوقطبی شدیدی در این رژیم شکل گرفته و تظاهرات صد‌ها هزار نفری در شهر‌ها با شعار مرگ بر حاکمان جنایتکارشان در جریان است.

خطیب جمعه تهران تصریح کرد: اسرائیل گنبد آهنین تشکیل داد با این وجود صد موشک به رژیم صهیونیستی اصابت کرد و این گنبد تنها توانست مقابل تعداد اندکی از موشک‌ها را بگیرد.

آیت الله خاتمی روز قدس را یادگار امام خمینی (ره) و نماد زنده بودن ملت مسلمان ایران دانست و گفت: مردم امسال نیز در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری با شکوه دارند چراکه این حضور موجب تضعیف رژیم رو به زوال صهیونیستی و تقویت مدافعان حق خواهد شد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نام‎گذاری شده ‏است.

بنا بر اعلام «رمضان شریف» رئیس ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس، راهپیمایی روز جهانی قدس، امسال جمعه ۲۵ فروردین/حمل (۲۳ ماه رمضان/۱۳ آوریل  ۲۰۲۳) برگزار می‌شود.

 

کلیدواژه