حمل 19, 1402 09:04 Asia/Kabul
  • واکنش ایران به حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به لبنان و نوار غزه
    واکنش ایران به حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به لبنان و نوار غزه

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حملات رژیم متجاوز صهیونیستی به مناطق غیرنظامی در جنوب لبنان و نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

به گزارش رادیو دری؛ «ناصر کنعانی» این حملات را که در ادامه هتک حرمت مسجدالاقصی و حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی انجام شد، نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی لبنان و نیز نقض فاحش اصول حقوق بین‌الملل و حقوق بشر ملت مظلوم فلسطین دانست.

وی، واکنش مؤثر و بازدارنده جامعه جهانی و مجامع مسوول بین‌المللی را در قبال اقدامات تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی خواستار شد و بر ضرورت موضع قوی و منسجم دولت‌های اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و توقف اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

همچنین روز پنجشنبه  «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با «حسین ابراهیم طه» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، ضرورت برگزاری نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی را برای رسیدگی به تعرض اخیر رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یادآور شد.

نظامیان صهیونیست بامداد چهارشنبه پنجم آوریل به معتکفان مسجد الاقصی حمله و تلاش کردند معتکفان را از مسجد خارج کنند که در اثر این حمله تعدادی از فلسطینیان مجروح شدند.

در پاسخ به این حملات و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، گروه‌های مقاومت فلسطین در 72 ساعت گذشته چندین بار شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف مرز نوار غزه را با موشک هدف قرار دادند.

طالبان حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی را محکوم کرد

حمله شبانه نظامیان صهیونیستی به مسجدالاقصی

 

کلیدواژه