حمل 23, 1402 10:59 Asia/Kabul
  • رئیسی: ملت ایران تا آزادی قدس پای اهداف اسلام خواهند ماند
    رئیسی: ملت ایران تا آزادی قدس پای اهداف اسلام خواهند ماند

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت بزرگ ایران روز جهانی قدس ، یکبار دیگر با حضور پر شور خود اعلام خواهند کرد که تا آزادی کامل قدس پای اهداف اسلام خواهیم ماند.

به گزارش رادیو دری؛ «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران بامداد چهارشنبه، در مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و در شب شهادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی (ع)، در جمع زائران حرم امام خمینی (ره) با بیان اینکه امام خمینی (ره) مسئله قدس و فلسطین را مهمترین مسئله جهان اسلام اعلام و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس و روز حمایت از مظلومین فلسطین نامگذاری کردند،تاکید کرد: قطعا ملت بزرگ ایران روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان که مصادف با روز جهانی قدس است، یکبار دیگر با حضور پر شور خود اعلام خواهند کرد که تا آزادی کامل قدس پای اهداف اسلام خواهیم ماند.

رئیسی گفت: امروز که نظام سلطه در دنیا به دنبال گسترش ایران‌هراسی، اسلام‌ هراسی و شیعه‌هراسی است، همگان اعم از مسئولین، طلاب، فضلا، علما، خطبا، اساتید دانشگاه‌ها و صاحبان تریبون وظیفه داریم با هم صحبتی با جوانان و با جهاد تبیین، گره‌های ذهنی آن‌ها را باز کنیم.

روز جمعه 25 فروردین مصادف با 23 ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نام‎گذاری شده ‏است.

 

کلیدواژه