حمل 25, 1402 13:36 Asia/Kabul
  • حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس
    حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس

رئیس جمهوری اسلامی ایران با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد: اضمحلال رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک است و عادی سازی روابط با دولت‌های منطقه به هیچ عنوان برای این رژیم، امنیت ساز نخواهد بود.

به گزارش رادیو دری؛ «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران که امروز در تهران به خیل عظیم مردم شرکت‌کننده در راهپیمایی روز جهانی قدس پیوست، در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: این راهپیمایی، نماد همبستگی و انسجام امت اسلامی است و این جمعیت در سراسر جهان اسلام نشان می‌دهد آزادی قدس بسیار نزديک است؛ نزدیک‌تر از آنچه می‌شود تصور کرد .

وی  با اشاره به حضور پرشور مردم تهران در راهپیمایی روز قدس افزود: این اجتماع و اجتماعاتی که در سراسر عالم اسلام برگزار می‌شود؛ پشتوانه‌ای برای مردم فلسطین، لبنان و مبازران و مجاهدان مقاومت است که بدانند تنها نیستند و در این میدان همه از آن‌ها حمایت می‌کنند .

قشرهای مختلف ملت ایران از شمال و جنوب تا شرق و غرب ایران اسلامی امروز جمعه مصادف با روز جهانی قدس با حضور پرشور خود بار دیگر فریاد حمایت از ملت مظلوم فلسطین را سردادند.

امسال همچنین همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس، برای نخستین بار رژه دریایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در کشورهای محور مقاومت دارای ساحل و دریا انجام شد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نام‎گذاری شده ‏است.‏

همراهی مهاجران افغانستانی با مردم مشهد در راهپیمایی روز قدس

آغاز راهپیمایی سراسری روز قدس در سراسر ایران

کلیدواژه