حمل 26, 1402 08:53 Asia/Kabul
  • رئیسی: موضع ایران در حمایت از فلسطین تغییر نکرده است
    رئیسی: موضع ایران در حمایت از فلسطین تغییر نکرده است

رئیس جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر پایداری این کشور بر موضع حمایت از فلسطین گفت: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، خیانت و خنجری از پشت بر ملت فلسطین است.

به گزارش رادیو دری، «سید ابراهیم رئیسی» روز جمعه در پیامی تصویری برای اجتماع رهبران و فرماندهان گروه‌های فلسطینی و مردم غزه به مناسبت روز جهانی قدس افزود: ملت ایران به فرموده و به تبعیت از شهید بزرگ این ماه، حضرت علی (ع)، همواره با ظالمان و غاصبان در ستیز و حامی مظلومان از جمله مردم مظلوم سرزمین غصب شده فلسطین بوده است و خواهد بود.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ملت فلسطین در عین مظلومیت، قهرمان مقاومت بوده و ایستادگی مثال‌زدنی از خود به نمایش گذاشته‌ است تصریح کرد: سال‌ها ایستادگی مردم استوار فلسطین پای آرمان آزادی فلسطین و قدس، نزد بشریت شایسته تجلیل است.

رئیسی با تمجید از حماسه‌آفرینی‌های فلسطینیان، بر همه شهدای بزرگ آرمان قدس شریف و از جمله سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی»  و همه مردان،‌ زنان و جوانان و نوجوانان عزیزی که برای دفاع از فلسطین تمام زندگی و جان شیرین خودشان را در طبق اخلاص نهادند و همه مادران، همسران، خواهران و زنان غیرتمند، صبور و مقاوم فلسطینی، درود فرستاد.

وی با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس تصریح کرد: اگر تا دیروز عده‌ای دور میزهای سیاسی می‌نشستند تا برای ملت فلسطین تصمیم بگیرند، امروز این گروه‌های جهادی هستند که ابتکار عمل و خلاقیت را در دست دارند.

روز جمعه ۱۴ آوریل ۲۰۲۳ (۲۵ فروردین ۱۴۰۲) مصادف با ۲۳ رمضان ۱۴۴۴ روز جهانی قدس بود.
راهپیمایی روز جهانی قدس دیروز در تهران و سایر استان‌های سراسر ایران اسلامی برگزار شد.

رئیسی در راهپیمایی روز جهانی قدس: اضمحلال رژیم صهیونیستی نزدیک است

حضور با شکوه مردم ایران در راهپیمایی روز قدس از نگاه دوربین‌ها

مقام فلسطینی: قدردان جمهوری اسلامی ایران هستیم

کلیدواژه