ثور 15, 1402 14:36 Asia/Kabul
  • خطیب نماز جمعه تهران: شکست آمریکا در اتحاد کشورها ضد ایران اسلامی نصرت الهی است
    خطیب نماز جمعه تهران: شکست آمریکا در اتحاد کشورها ضد ایران اسلامی نصرت الهی است

خطیب نماز جمعه تهران شکست آمریکا در اتحاد کشورها ضد ایران اسلامی را نصرت الهی عنوان کرد و گفت: پیروی از ولی امرمسلمین و حجت شرعی، مصداق یاری خداوند است.

به گزارش رادیو دری، آیت الله «سیداحمد خاتمی» خطیب نماز جمعه تهران  با اشاره به سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به سوریه افزود: این سفر تایید دیگری بر جبهه استوار مقاومت است؛ به ویژه اینکه سوریه در خط مقدم مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی قرار دارد.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: استقبال فوق العاده مردم سوریه از رئیس جمهوری ایران اسلامی در حقیقت تکریم و تجلیل ملت ایران و نشان دهنده پیوند عمیق بین دو ملت و تشکر آنها از حمایت‌های ملت ایران در دوره غربت و مظلومیت آنها است.

خطیب نماز جمعه تهران تصریح کرد: تعمیق روابط ایران و سوریه در تمام ابعاد نشان داد که توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به ادامه مقاومت در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی به بار نشسته است، چرا که همه در خارج در مقابل سوریه بودند و تنها کشوری که مقاوم در کنار سوریه ایستاد، ایران اسلامی بود.

«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به دعوت رسمی «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه، چهارشنبه و پنج‌شنبه (4 و 5 مه) در صدر هیاتی عالی‌رتبه به این کشور سفر و درباره راه‌های گسترش و تقویت روابط دوجانبه، آخرین تحولات منطقه و بین المللی با مقامات سوری تبادل نظر کرد.

بیانیه مشترک جمهوری اسلامی ایران و سوریه؛ تاکید بر نابودی گروه‌های تروریستی

کلیدواژه