هشدار جانشین فرمانده کل سپاه به تنش آفرینی آمریکایی ها در خلیج فارس
(last modified 1402-02-17T12:53:21+00:00 )
ثور 17, 1402 17:23 Asia/Kabul
  • هشدار جانشین فرمانده کل سپاه به تنش آفرینی آمریکایی ها در خلیج فارس
    هشدار جانشین فرمانده کل سپاه به تنش آفرینی آمریکایی ها در خلیج فارس

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به آمریکایی هشدار داد: نگاه چپ به کشتی‌های ایران در خلیج فارس داشته باشند به آنها سخت می‌گیریم.

انتشار فیلمی در روزهای اخیر  نشان می دهد، با هشدار نیروهای دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناو آمریکایی بلافاصله از آبهای سرزمینی ایران در خلیج فارس فاصله می گیرد و با تاکید دلاورمردان نیروی دریایی سپاه پرسنل ناو آمریکایی به فارسی صحبت می کنند.

"سردار دریادار پاسدار علی فدوی "  جانشین فرمانده کل سپاه، گفت: اگر شیطان بزرگ و همه خبیثانی که همراه او هستند به یک کشتی ایران چپ نگاه کنند به تمام توانمندی‌های آنها و کشتی‌هایشان چنان سخت می‌گیریم که اعتراف کنند که نمی‌توانند، همان‌طور که بارها اتفاق افتاده است.

به گزارش رادیو دری،  سردار  فدوی امروز ( یکشنبه ) افزود :  آمریکایی‌ها و همه کسانی که درطول ۴۴ سال با انقلاب اسلامی دشمنی کردند و به هر کاری که می‌توانستند علیه انقلاب اسلامی دست زدند، باید یک بار پیروز می شدند، در حالیکه یک بار هم پیروز نشدند و خود دشمنان اعتراف کردند که دراین مدت اقداماتی که انجام دادند یک بار به پیروزی دست نیافتند.

جانشین فرمانده سپاه همچنین گفت : وزیر خزانه‌ داری آمریکا که مسئول اجرای جنگ‌های اقتصادی و فرهنگی علیه ایران است اعلام کرد که در ۴۴ سال گذشته هر کاری کردیم به یک موفقیت دست پیدا نکردیم.

سردار فدوی افزود: در گذشته هم خیلی از مسئولان شیطان بزرگ به این شکست‌ها اعتراف کردند و  وقتی دشمن اعتراف می‌کند در  عزممان مصمم‌تر می شویم. 

پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تجهیزات جدیدی رونمایی می کند

کلیدواژه