ثور 18, 1402 11:29 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: گسترش دیپلماسی منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران راهبرد برد - برد است
    سرلشکر باقری: گسترش دیپلماسی منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران راهبرد برد - برد است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تاکید کرد: گسترش دیپلماسی منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران با کشور‌های منطقه در واقع یک راهبرد برد - برد است.

"سردارسرلشکر محمد باقری" رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران در مسقط با علی نجفی سفیر ایران  در عمان و دیگر اعضای این سفارتخانه دیدار و گفتگو کرد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، به دعوت همتای عمانی خود به مسقط رفته است. 

به گزارش رادیو دری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در جمع کارکنان سفارتخانه ایران در مسقط گفت: نتایج موفقیت‌های دیپلماسی در ابعاد مختلف، حاصل خلاقیت همه کارکنان این مجموعه دیپلماسی است که به نوبه خود سهم به‌سزایی در ارتقاء سطح شناخت جمهوری اسلامی ایران در این منطقه مهم را دارد.

سرلشکر باقری افزود: توسعه و گسترش دیپلماسی منطقه و دفاعی یکی از شاخص‌های مهم دیپلماسی در جهان است و گسترش دیپلماسی منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران با کشور‌های منطقه در واقع یک راهبرد برد - برد است. 

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به لزوم تامین امنیت منطقه با همکاری کشور‌های منطقه تاکید کرد: امروز امنیت منطقه در گرو همکاری‌های سازنده و روابط دوستانه کشور‌های منطقه با یکدیگر براساس منافع مشترک، امنیت جمعی و منطقه است که بدون حضور و دخالت کشور فرامنطقه‌ای به‌دست خواهد آمد. 

ورود رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران به مسقط، پایتخت عمان

کلیدواژه