ثور 22, 1402 15:16 Asia/Kabul
  • خطیب جمعه تهران: رژیم صهیونیستی قدرت بازدارندگی خود را از دست داده است
    خطیب جمعه تهران: رژیم صهیونیستی قدرت بازدارندگی خود را از دست داده است

خطیب جمعه تهران با بیان اینکه رژیم صهیونیستی قدرت بازدارندگی خود را از دست داده است گفت: باید قدرت بازدارندگی در جبهه مقاومت تقویت شود و مقاومت فلسطین با قوت و سربلندی  این راه را ادامه دهد.

به گزارش رادیو دری، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد جواد حاج علی اکبری» در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به تحولات اخیر فلسطین گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی عید فطر، راهبردی را معین کردند و اینکه راهبرد امروز جهان اسلام باید کمک به نیروی داخلی فلسطین باشد و این راهبرد با حمایت جمهوری اسلامی در مسیر طی شده از انتفاضه سنگ به انتفاضه موشک رسیده و روزگار رژیم صهیونیستی را سیاه کرده است.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه صهیونیست‌ها گرفتار انفعال بسیار شدیدی هستند افزود: این رژیم روبه زوال برای نجات خود به یکی از سفاک‌ترین عنصرها برای تشکیل کابینه متوسل شده است، اما این روسیاه هم نتوانست کاری را به پیش ببرد و وضعیت خرابتر شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مردم بی گناه فلسطین تصریح کرد: کشتن کودکان توسط رژیم صهیونیستی نشان از استیصال این رژیم دارد؛ البته کارنامه این رژیم سفاک مملو از  کشتن مردمان عادی است.

خطیب نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه باید همه امت اسلامی از مقاومت فلسطین حمایت کنند تا بتوانند به نقطه بازدارندگی برسند تصریح کرد: در شرایط فعلی وظیفه همه ما این است که از جریان مقاومت فلسطین حمایت کنیم چون در این حملات هوشمندانه ایستاده اند.

از بامداد روز سه شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی باریکه غزه را هدف حملات سنگین خود قرار دادند.

در پاسخ به این حملات، گروه‌های مقاومت فسلطینی روزچهارشنبه «تل آویو» و سایر شهرهای صهیونیست‌نشین در سرزمین‌های اشغالی را با موشک هدف قرار دادند.

خطیب نماز جمعه تهران: آمریکا در حل بحران داخلی رژیم صهیونیستی عاجز است

کلیدواژه