جوزا 06, 1402 18:42 Asia/Kabul
  • هشدار سپاه به غربی‌ها: بامهره سوخته منافقین بازی نکنید
    هشدار سپاه به غربی‌ها: بامهره سوخته منافقین بازی نکنید

معاون عملیات کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، به غربی‌ها هشدار داد تجربه‌های گذشته را تکرار نکنند و با مهره سوخته منافقین مجدداً بازی نکنند.

"سردار عباس نیلفروشان  " معاون عملیات کل سپاه، امروز ( شنبه )   با هشدار به دولت های غربی   گفت:  می‌توانید از رژیم صهیونیستی بپرسید که پاسخ شرارت‌های سال گذشته‌اش را چگونه دریافت کرده و نیز به شکل روزانه دریافت می‌کند.

به گزارش رادیو دری،  معاون عملیات کل سپاه افزود : این مدعیان حقوق بشر در روزهای سخت جنگ و جهاد با ارسال سلاح‌های شیمیایی جان هزار نفر از فرزندان این آب و خاک را گرفتند و منافقین کور دل را در دل خود جای دادند و این روند هنوز هم ادامه دارد.

سردار نیلفروشان، افزود :  تمام مظاهر قدرت  آمریکا از هم پاشیده و یا در حال فروپاشیدن است  دموکراسی آمریکایی که به آن فخر می‌فروختند و مدعی اداره نظم جهانی با آن بودند، با ورود معترضین به نتایج انتخابات ریاست جمهوری به کنگره آمریکا تیر خلاص خورد و  طرفداران دونالد  ترامپ به کنگره آمریکا حمله کردند  کاری که قبایل بدوی هم انجام نمی‌دهند.  

معاون عملیات کل سپاه همچنین گفت : در سیاست داخلی و خارجی پایه‌های قدرت آمریکا متزلزل شده است و‌ کار بجایی رسیده است که سفیه‌ ترین رئیس جمهور در اتحادیه اروپا هم می‌گوید دوران دنباله روی از آمریکا گذشته است. 

سردار نیلفروشان خاطرنشان کرد : کسانی که شعار حمایت از زنان می‌دهند در کشور خود با وضعیت اسفباری در این حوزه روبرو هستند و تا جایی نگاه به زنان را تنزل داده‌اند که حتی رئیس جمهور آمریکا که نمود قدرت این کشور است خودش به آزار و اتهام جنسی زنان متهم شده محاکمه و محکوم می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه: کشورهای متعددی به دنبال خرید تسلیحات از ایران هستند

 

کلیدواژه