جوزا 09, 1402 11:11 Asia/Kabul

دانشجویان پاکستانی اندیشه‌‌های امام خمینی (ره) را برای هر نسلی قابل پذیرش و دارای آموزهایی ارزنده دانستند.

آرا و اندیشه‌های امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی به ایران محدود نمانده و سراسر جهان را تحت تاثیر قرار داده است. پاکستان از نخستین کشورهایی بود که اندیشه‌های امام خمینی در آن به سرعت نفوذ کرد.

«کشاف زهرا» (Kashaf Zahra) دانشجوی پاکستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایران‌پرس در اسلام‌آباد درباره شخصیت امام خمینی (ره) گفت، ایشان رهبری انقلابی با ایدئولوژی شفاف و عقاید بسیار محکم بودند که با رویکرد اسلام اصیل، انقلاب اسلامی را برای ایران و جهان به ارمغان آوردند.

«رباب زینب» (Rubab Zainab) دیگر دانشجوی پاکستانی گفت، امام خمینی (ره) از نظر عقیدتی و عرفانی قوی بودند. به‌همین سبب اندیشه‌های ایشان جهانی شده و برای هر نسلی قابل پذیرش است.

این دانشجوی پاکستانی افزود، امام خمینی (ره) نماد عدالت‌خواهی و روحیه انقلابی برای جوانان بوده و انقلاب اسلامی ایران الگویی برای ملت‌هایی است که برای استقلال و آزادی‌خواهی مبارزه می‌کنند.

«رباب زینب» تاکید کرد، سخنان امام خمینی (ره) مانند کلمات طلایی است و علما در پاکستان، ایشان را الگوی واقعی برای هدایت زندگی می‌دانند.

یک دانش‌آموز پاکستانی هم در توصیف شخصیت امام‌خمینی (ره) گفت، از زندگی ایشان انگیزه و الهام زیادی گرفته است و اندیشه‌های امام‌ خمینی (ره) حاوی این پیام است که در برابر ظلم هرگز سکوت نکنید.

چهارم ژوئن ۲۰۲۳/14 جوزا 1402 سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) است.

ادای احترام نمایندگان ادیان الهی به مقام شامخ امام خمینی (ره)

کلیدواژه