جوزا 11, 1402 11:56 Asia/Kabul
  • افزایش خدمات ارائه شده به حجاج ایرانی در عربستان
    افزایش خدمات ارائه شده به حجاج ایرانی در عربستان

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در بدو ورود به مدینه منوره خدمات ارائه شده به زائران ایرانی را روبه افزایش و سازنده توصیف کرد.

به گزارش رادیو دری، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب چهارشنبه شب در فرودگاه مدینه، همکاری‌های بین دو کشور ایران و عربستان برای ارائه خدمات به زائران و برگزاری حج را سازنده خواند.

سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه خدمات ارائه شده به زائران ایرانی مطلوب است، گفت: برای اینکه زائر ایرانی با سلامت و بهره مندی بهتر در این سرزمین حضور یابد و اعمال خود را انجام دهد و به کشور بازگردد خواسته‌هایی دارد که به نماینده امیر مدینه و معاون وزیر حج و عمره عربستان انتقال دادیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب با اشاره به اینکه نماینده سیاسی جمهوری اسلامی ایران، این درخواست‌ها را با مسئولان کشور میزبان در میان گذاشته شده است، افزود: هرچه به تحقق این درخواست‌ها بیشتر توجه شود با رضایتمندی بیشتر زائر، مودت و محبت بین مردم دو کشور بیشتر خواهد شد.

سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت برای نظارت بر روند ارائه خدمات به حجاج و کاروان‌های ایرانی با استقبال نماینده امیر مدینه و معاون وزیر حج و عمره عربستان  چهارشنبه شب وارد مدینه منوره شدند.

تاکید رئیسی بر ایجاد شرایط مناسب برای خدمات‌رسانی مطمئن به حجاج

کلیدواژه