جوزا 26, 1402 15:26 Asia/Kabul
  • خطیب جمعه تهران: صنعت هسته‌ای، موجب رفاه مردم می‌شود
    خطیب جمعه تهران: صنعت هسته‌ای، موجب رفاه مردم می‌شود

امام جمعه موقت تهران پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در حوزه فناوری صلح آمیز هسته ای را موجب رفاه مردم دانست.

به گزارش رادیو دری، حجت‌الاسلام و المسلمین «کاظم صدیقی» خطیب جمعه تهران در خطبه های نماز جمعه تهران با اشاره به پیشرفت های صنعت هسته‌ای ایران و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تداوم پیشرفت ها در این حوزه گفت: رهبر معظم انقلاب، پیشرفت‌های هسته‌ای را عامل عزت می‌دانند، چرا که صنایع صلح آمیز هسته ای با رفاه و سلامت مردم مرتبط است.

امام جمعه تهران با بیان اینکه اکثریت دانشمندان هسته‌ای ایران از جوانان با استعداد ایرانی هستند تصریح کرد: صنعت هسته‌ای وزن سیاسی و بین‌المللی ما را سنگین کرد و امروز در جهان جزو کشورهای پیشرفته در فناوری و صنعت و هسته ای و دفاعی و نظامی و سایر ابعاد هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به سیاست گسترش مناسبات ایران با همسایگان و سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به کشورهای آمریکای لاتین گفت: سفر سید ابراهیم رئیسی به آمریکای لاتین که یک‌زمانی حیاط خلوت آمریکا بود، پیام‌های بسیاری به همراه داشت. 

امام جمعه موقت تهران با اشاره به از سرگیری ارتباطات سیاسی و کنسولی با عربستان گفت: امروز عربستان و کشورهایی منطقه به این نتیجه رسیدند که ارتباط با ایران مایه امنیت، عزت و قدرت است و عوامل بیگانه و خصوصا آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیده اند که جایی در منطقه ندارند.

رئیسی: ارتباط میان ایران و کشورهای مستقل در آمریکای لاتین، راهبردی است

 تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر بومی شدن صنعت هسته‌ ای

کلیدواژه