جوزا 28, 1402 11:43 Asia/Kabul
  • درگیری مرزداران ایرانی با گروهک تروریستی مسلح
    درگیری مرزداران ایرانی با گروهک تروریستی مسلح

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان ایران از انهدام یک گروهک تروریستی مسلح، هلاکت یک نفر و زخمی شدن تعدادی از اعضای این گروهک خبر داد.

به گزارش رادیو دری، سردار سرتیپ رضا شجاعی فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان  گفت: مرزداران سیستان وبلوچستان که با انجام اقدامات هوشمندانه اطلاعاتی از قصد ورود یک تیم تروریستی مسلح از حوزه گروهان مرزی مزور هنگ مرزی زاهدان به خاک کشور آگاه شده بودند، بلافاصله با اتخاذ تمهیدات مناسب، به محل مورد نظر اعزام و با گروهک تروریستی درگیر شدند.

سردار شجاعی خاطرنشان کرد، در این درگیری یکی از اعضای گروهک تروریستی به هلاکت رسید و تعدادی نیز زخمی شدند و سایر اعضا به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان ایران تاکید کرد، مرزداران استان سیستان و بلوچستان با هرگونه اعمال خلاف قانون، خصوصاً شرارت قاطعانه و هوشمندانه برخورد می‌کنند و اجازه ایجاد هیچ‌گونه ناامنی را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

روز جمعه نیز یک تیم از اشرار مسلح در منطقه عمومی شهرستان هامون در جنوب شرق ایران با نیروهای انتظامی و بسیج منطقه درگیر شدند که با هوشیاری و آمادگی رزمندگان قرارگاه قدس، این تیم منهدم شد.

هلاکت شرور مسلح وابسته به گروهک‌های تروریستی در جنوب شرق ایران

کلیدواژه