جوزا 29, 1402 12:21 Asia/Kabul
  • امیرعبداللهیان در دیدار نخاله: رژیم صهیونیستی، منشاء بی ثباتی در منطقه است
    امیرعبداللهیان در دیدار نخاله: رژیم صهیونیستی، منشاء بی ثباتی در منطقه است

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در دیدار دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد : رژیم صهیونیستی منشاء ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه است.

به گزارش رادیو دری؛ حسین امیرعبداللهیان در دیدار " زیاد نخاله " دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین که به تهران سفر کرده است افزود: رژیم نژادپرست صهیونیستی منشاء و منبع اصلی ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه است و کشورها و دولت‌های اسلامی باید برای توقف جنایات ضدبشری صهیونیست‌ها علیه ملت مظلوم فلسطین اقدامی منسجم و موثر صورت دهند.

وی با اشاره به نقش شهید سردار قاسم سلیمانی در حمایت از مقاومت فلسطین افزود: در اندیشه و تلاش های مخلصانه شهید سلیمانی، تقویت همبستگی بین کشورهای اسلامی، رفع تهدید رژیم صهیونیستی از امت اسلامی و مقابله با سلطه طلبی آمریکا از اولویت‌های اصلی به شمار می‌آمد.

 وزیر امور خارجه ایران، با تبریک پیروزی بزرگ اخیر رزمندگان مقاومت در جنگ ۵ روزه غزه و نقش موثر وحدت گروه‌های مقاومت در این پیروزی، مساله فلسطین را مساله محوری جهان اسلام دانست و بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین و قدس شریف و پشتیبانی از مقاومت مشروع ملت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست تاکید کرد.

زیاد نخاله نیز در این دیدار گفت: گروه‌های مقاومت فلسطینی به لحاظ آمادگی‌ و وحدت عمل در برابر رژیم صهیونیستی، در بهترین شرایط قرار دارند و قادر هستند با برخورداری از حمایت قاطع ملت فلسطین، در برابر هر نوع تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی کنند و پیروزی‌های بزرگ را رقم بزنند.

زیاد النخاله: با اسرائیل می‌جنگیم؛ اگر هزار سال طول بکشد

زیاد النخاله: تا پیروزی نهایی بر دشمن صهیونیست از پا نخواهیم نشست

کلیدواژه