سرطان 02, 1402 11:15 Asia/Kabul
  • پیام رهبر انقلاب به نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه
    پیام رهبر انقلاب به نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه

رهبر انقلاب در پیامی به نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه بر همکاری و تفاهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در تمامی سطوح تأکید کردند.

نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در راستای اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و هم‌افزایی و هم‌گرایی بین دو نهاد انقلابی در مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ۲۵ خرداد/جوزا ۱۴۰۲ در جوار بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج علی ابن موسی‌الرضا (علیه‌السلام) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و برخی مقامات کشوری و لشکری برگزار شد. 

به گزارش رادیو دری، در پیام رهبر معظم انقلاب در این نشست که توسط محمدی گلپایگانی قرائت شد، آمده است: مسئله‌ی اطلاعات یکی از مسائل مهم کشور است و یکی از ضعف‌های ما در ارتباط با دستگاه‌های اطلاعاتی، عدم تفاهم بین این مجموعه هاست.

در ادامه این پیام آمده است: اگر آقایان می‌خواهند در راه خدا مجاهدت کنند، جهاد آن‌ها این است که این تفاهم در همه‌ی رده‌ها پیاده بشود.

این پیام می افزاید: امروز اگرچه در راس این دو دستگاه تفاهم به طور جدی وجود دارد، اما مجاهدت واقعی این است که این همکاری و تفاهم را در همه‌ی سطوح پیاده کنند.

کلیدواژه