سرطان 08, 1402 14:59 Asia/Kabul
  • خطیب نماز عید قربان تهران: دشمنان ایران محکوم به شکست هستند
    خطیب نماز عید قربان تهران: دشمنان ایران محکوم به شکست هستند

خطیب نماز عید قربان در تهران، سرنوشت دشمنان و مخالفات ایران را محتوم به شکست دانست.

به گزارش رادیو دری، آیت‌ الله سیداحمد خاتمی خطیب نماز عید قربان در تهران خطاب به آمریکا و اروپا که حامیان مخالفان نظام جمهوری اسلامی هستند گفت: «سرنوشت همه مخالفینی که شما حامی آنان هستید، محتوم به شکست است.»

آیت الله خاتمی همچنین به تلاش دشمنان ایران برای ادامه اغتشاشات سال گذشته (1401 شمسی) در ایران اشاره و تصریح کرد ایادی منافقین اغتشاشات پاییز سال گذشته را به وجود آوردند که باز هم شکست خوردند و این موجب شد که از سیاست‌های آمریکا و اروپا حذف شوند.

خطیب نماز عید قربان در تهران رفتار روزهای اخیر پلیس آلبانی با گروهک تروریستی منافقین را اوج ذلت مضاعف این گروهک دانست و گفت: «منافقینی که در پرونده آن‌ها ترور 17 هزار نفر بی‌گناه وجود دارد قطعا شکست خواهند خورد و به سزای اعمال خود خواهند رسید.»

مقر گروهک تروریستی منافقین در اردوگاهی به شدت محافظت‌شده در منطقه‌ای بین پایتخت آلبانی (تیرانا) و شهر ساحلی دورس Durres قرار دارد.

پلیس آلبانی در اجرای قوانین ضدتروریستی و مبارزه با جرایم سایبری و پولشویی، روز سه شنبه 20 ژوئن/30 خرداد به مقر گروهک تروریستی منافقین در شهر دورس حمله کرد.

وزارت کشور آلبانی اعلام کرد گروهک منافقین اقدامات تروریستی و سایبری انجام داده و بازرسی از تمامی اماکن و دفاتر اردوگاه این گروهک تروریستی در شهر دورس توسط پلیس مطابق قوانین و بر اساس حکم دادگاه عالی مبارزه با تروریسم صورت گرفته است.

گروهک تروریستی منافقین مسؤول ترور بیش از 17 هزار ایرانی از جمله نمایندگان مجلس، مقامات عالی رتبه دولتی و نظامی، شهروندان عادی بی‌گناه و همچنین اتباع خارجی است.

پلیس آلبانی، مقر گروهک تروریستی منافقین را بازرسی کرد

کلیدواژه