سرطان 14, 1402 13:14 Asia/Kabul
  • سردار قاآنی: جوانان فلسطینی در جنین در دهان اسرائیل زدند
    سردار قاآنی: جوانان فلسطینی در جنین در دهان اسرائیل زدند

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاکید کرد : رژیم صهیونیستی تمام نیروی خود را در اردوگاه جنین به میدان آورد ولی جوانان فلسطین در دهان او زدند.

به گزارش رادیو دری،"سردار اسماعیل قاآنی "  فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  امروز (چهارشنبه )  گفت : فرزندان فلسطین در هیچ دوره‌ای مثل امروز بااقتدار و باصلابت نبودند و در مقابل هم اسرائیلی‌های جنایتکار هیچ وقت مثل امروز دچار مشکل و تفرقه و فلاکت نبودند.

 "قاآنی "  افزود : فرزندان فلسطین راه با عزت زندگی کردن و با عزت جنگیدن را از انقلاب اسلامی آموختند.

فرمانده نیروی قدس سپاه، همچنین گفت :  بعضی از روزها فلسطینیان بیش از 30 عملیات در کرانه باختری علیه رژیم صهیونیستی انجام می‌دهند.

"قاآنی "  خاطرنشان کرد : مقاومت در صحنه سیاسی و امنیتی و اقتصادی هم خودش را نشان داده است  اینها درس‌هایی است که جمهوری اسلامی ایران  درون خودش یاد گرفته و در حال آموزش دادن به سایر کشورها است لذا دشمنان از این موضوع ناراحتند، بعد آن‌قدر عاجز می‌شوند که  " سردار قاسم سلیمانی "  مرد اول مبارزه با تروریسم را ترور می‌کنند.

به گفته سردار"قاآنی " : امروز انتقال قدرت از غرب به آسیا عملیاتی شده است و در حال اتفاق افتادن است  اگر شکست‌های آمریکا در حوزه‌های مختلف نبود این شرایط بوجود نمی‌آمد، انقلاب اسلامی اثر گذارترین عاملی است که این حوادث را رقم زده است.

هنیه: رژیم صهیونیستی سرافکنده از جنین فرار کرد

کلیدواژه