رهبر معظم انقلاب: نسل نوجوان و جوان باید مرکز توجه تبلیغات خلاقانه باشد
(last modified 1402-04-21T09:12:03+00:00 )
سرطان 21, 1402 13:42 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب: نسل نوجوان و جوان باید مرکز توجه تبلیغات خلاقانه باشد
    رهبر معظم انقلاب: نسل نوجوان و جوان باید مرکز توجه تبلیغات خلاقانه باشد

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر ایران گفتند: نسل نوجوان و جوان در مقام صاحبان و سازندگان آینده کشور، باید مرکز توجه تبلیغات خلاقانه و متکی بر شیوه‌ها و ابزارهای نوین باشد.

به گزارش رادیو دری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در دیدار فضلا، طلاب و مبلغین حوزه‌های علمیه، در آستانه ماه محرم، نیاز کشور به فعالیتهای تبلیغاتی متکی بر تحقیق را بسیار بیشتر از فعالیتهای کنونی دانستند و با استناد به آیات متعدد قرآن مجید درباره تبلیغ و ابعاد و ظرایف آن گفتند: دین خدا در سطح توده‌های مردم جز با تبلیغ صحیح تحقق نمی‌یابد.

ایشان با اشاره به اهمیت سنت دیرینه تبلیغ در حوزه‌های علمیه و در سیره علمای بزرگ افزودند: اولویت تبلیغ در میان وظایف حوزه‌ها، پس از تشکیل جمهوری اسلامی مضاعف شده چرا که برپایی نظامی سیاسی متکی بر دین، دشمنی مستکبران با اسلام را افزایش داده است.

رهبر معظم انقلاب ایمان مردم را پایه قوام نظام اسلامی خواندند و گفتند: حفظ نظام و در واقع حفظ ایمان مردم اوجب واجبات است ضمن اینکه تبلیغ در دوره کنونی با انواع و اقسام شیوه‌های متکی بر علم و گسترش ابزارها از جمله اینترنت و هوش مصنوعی (به‌عنوان نمادی از مرحله پسا‌ اینترنت) توسعه فراوان یافته، بنابراین عقل هم حکم می‌کند در مقابل شمشیرهای خون‌ریز تبلیغات دشمنان، تبلیغ اولویت اول باشد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، جبهه مقابل نظام اسلامی که خود را لیبرال دموکراسی می‌نامد را جبهه‌ای دروغگو و کذاب برشمردند و با اشاره به واقعیات متعدد تاریخ معاصر گفتند: جبهه مقابل ملت ایران، ضد آزادیخواهی و آزاد اندیشی و مخالف هر نوع دموکراسیِ غیر وابسته به مستکبران است و ایستادگی و مبارزه ملت ایران و نظام اسلامی با این جبهه مبارزه‌ای تمدنی و جهانی است.

ایشان اوضاع ملت بی‌پناه و بیچاره اوکراین را شاهدی بر تداوم انگیزه‌های استعماری و چپاولگرانه غرب خواندند و گفتند: مردم اوکراین باید کشته شوند، چرا که منافع کمپانی‌های تولید و فروش تسلیحاتی غرب، در ادامه جنگ در اوکراین نهفته است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی آسیب پذیری امروز غرب را بیشتر از همیشه دانستند و گفتند: آمریکا در عرصه‌های مختلف "سیاسی، تقابل با ملت‌ها، تقابل با خود ملت آمریکا، نژادپرستی، اخلاق جنسی، جنایت و بیرحمی" مجموعه‌ای از شیطان صفتی‌ها و شرارت‌ها است.

 

تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر احقاق حقوق عامه

کلیدواژه