اسد 04, 1402 08:57 Asia/Kabul
  • کنعانی: زوال رژیم اشغالگر صهیونیستی نزدیک است
    کنعانی: زوال رژیم اشغالگر صهیونیستی نزدیک است

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران شامگاه سه شنبه ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای نابلس، تصریح کرد: زوال رژیم جعلی، اشغالگر و تروریست صهیونیستی نزدیک است.

در درگیری روز سه‌شنبه در نابلس، نظامیان صهیونیست سه فلسطینی را به شهادت رساندند و پیکرهای آن‌ها را با خود به مکان نامعلومی بردند.

این درگیری در ایست امنیتی رژیم صهیونیستی در نزدیکی کوه «جرزیم» در نابلس رخ داد.

به گزارش رادیو دری، ناصر کنعانی  خطاب به مردم و گروه‌های مقاومت فلسطین افزود: خون پاک شهیدان شما هدر نخواهد رفت و زوال رژیم جعلی، اشغالگر و تروریستی اسرائیل نزدیک است.

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نیز روز دوشنبه همزمان با تصویب تغییرات قضائی در رژیم صهیونیستی، این روز را بدترین روز این رژیم خواند و گفت: این حوادث، موجب نابودی صهیونیست‌ها خواهد شد.

کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه با حمایت نمایندگان خود در کنست (پارلمان)، پیش نویس قانون "لغو برهان معقولیت" در چارچوب لایحه تغییرات قضایی را تصویب کرد. این پیش نویس با ۶۴ رای تصویب شد و «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز به آن رای مثبت داد.

پیش بینی می شود که درپی تصویب این قانون، فرار سرمایه ها و متخصصان افزایش و بحران و شکاف در سطح سیاسی و ارتش رژیم صهیونیستی در برهه آینده تشدید شود.

شهادت ۳ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

کلیدواژه