اسد 09, 1402 15:12 Asia/Kabul
  • اعزام کارمندان راه آهن افغانستان به ترکمنستان
    اعزام کارمندان راه آهن افغانستان به ترکمنستان

سخنگوی سپاه، از رونمایی توانمندی‌ های جدید نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش رادیو دری، " سردار رمضان شریف  " سخنگوی سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی،  با اشاره به روند نقش آفرینی سپاه برای تحقق همه جانبه راهبرد «ایران قوی» گفت: در حوزه دفاع دریایی، به زودی از سامانه‌ها و توانمندی‌های راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه رونمایی می شود.

 سخنگوی سپاه با تاکید بر قدرت افزایی روز افزون سپاه برای  صیانت از امنیت ملی و آرامش مردم ایران افزود : همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سازمانی و انسانی این نهاد به گونه‌ای هم افزا و همزمان در میدان هستند.

سردار شریف، با بیان این که آمادگی‌ها و توانمندی‌های امروز سپاه در کنار سایر نیرو‌های مسلح  ضامن اصل بازدارندگی و مقوم ارکان اقتدار دفاعی کشور است گفت: تا پایان امسال ( 1402 )  توانمندی‌های سپاه در نیرو‌ها و بخش‌های مختلف در معرض افکار عمومی و مردم عزیز ایران قرار خواهد گرفت.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،   با بیان اینکه ارتقای قدرت همه جانبه دفاعی و ظرفیت سازی مقتدر برای مواجهه با تهدیدات محتمل و متصور، اولویت خدشه ناپذیر سپاه است، تاکید کرد:  سال جاری نقطه عطفی در بازآرایی قدرت دفاعی و بازدارنده و آمادگی‌های سپاه برای مقابله قاطع و موفق با تهدیدات احتمالی جبهه خصم علیه انقلاب نظام و میهن عزیزخواهد بود. 

 

کلیدواژه