اسد 14, 1402 13:18 Asia/Kabul
  • سردار سلامی: ایران در تحریم دشمنان به قدرت رسیده است
    سردار سلامی: ایران در تحریم دشمنان به قدرت رسیده است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ساختمان اصلی قدرت ایران ناپیداست گفت: ایران در تحریم دشمنان به قدرت رسیده‌ است و ملت ما راه خود را مستقل از اراده قدرت‌ها به پیش می‌برد.

به گزارش رادیو دری؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی امروز ( شنبه) در یازدهمین آیین الحاق سامانه‌ها و تجهیزات جدید نظامی به نیروی دریایی سپاه گفت: ملت ایران با آگاهی از نظام ناعادلانه موجود، راه قوی شدن را یافته است و مجهز شدن برای جهاد پیروزمندانه و شرافتمندانه را ضامن سعادت خود می‌داند.

فرمانده کل سپاه افزود: امروز به واسطه شناخت و درگیری با دشمن رشد کرده‌ایم، با سابقه دهه‌ها ایستادگی در میدان تهدیدها و مخاطرات، راه مقتدر شدن را پیدا کرده‌ایم، در واقع دشمن عامل رشد ایران بوده است.

سرلشکر سلامی با اشاره به حضور مستقیم دشمن در منطقه اضافه کرد: دشمنی‌های دشمنان، ایران را به صحنه آورد و استعدادهای کشور در پرتو نیاز حیاتی برای مقابله با آنها رشد کرد و با فعال شدن فرصت‌ها و گسستن زنجیره تهدیدها و مخاطرات، افزایش نرخ رشد تولید قدرت دفاعی و نظامی ایران حاصل شد.

فرمانده کل سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه  و نیروی دریایی ارتش، در کرانه‌ها و اعماق دریاها حضور دارند، اما شعاع تاثیر آنها هر نقطه از اقیانوس‌ها است، آنها فقط از مرزهای آبی دفاع نمی‌کنند، بلکه از منافع ملت ایران در سراسر جهان دفاع می‌کنند.

صدها سامانه و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (شنبه) با حضور سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه، دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از مقامات لشکری و کشوری، رونمایی و به توانمندی‌های این نیرو الحاق شد.

پیوستن سامانه‌های جدید موشکی و پهپادی به نیروی دریایی سپاه

کلیدواژه