اسد 24, 1402 12:48 Asia/Kabul

غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌های نظامی مسکو با استقبال وزیر دفاع روسیه و وزیران دفاع کشورهای مختلف جهان قرار گرفت.

به گزارش رادیو دری ،هشتمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌های نظامی روسیه با نام «آرمی 2023» روز دوشنبه در مسکو گشایش یافت و جدیدترین توانمندهای نظامی و دفاعی ایران در این نمایشگاه ارائه شده است.

«سرگئی شایگو» وزیر دفاع روسیه با حضور در نمایشگاه «آرمی 2023» از غرفه ایران بازدید کرد و با جدیدترین محصولات و فناورهای نظامی و دفاعی ایران آشنا شد.

وزیران دفاع بلاروس، ارمنستان، پاکستان و معاون وزیر دفاع ازبکستان هم از غرفه ایران در نخستین روز نمایشگاه نظامی مسکو بازدید کردند.

امیر سرتیپ‌ «عزیز نصیرزاده»، جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در صدر هیاتی عالی‌رتبه روز دوشنبه وارد مسکو شد و در نمایشگاه نظامی روسیه میزبان وزیران دفاع کشورهای مختلف جهان است.

انواع پهپادهای تهاجمی، شناسایی و رزمی، محصولات جنگ الکترونیک، انواع سامانه‌های پدافندی مانند «سامانه سوم خرداد» و سامانه‌های موشکی، موشک‌های هدایت‌شونده و جنگنده و بالگرد ایرانی در نمایشگاه نظامی روسیه به نمایش درآمده است.

گشایش نمایشگاه نظامی روسیه با حضور ایران

کلیدواژه