اسد 26, 1402 14:03 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب: سپاه بزرگ‌ترین سازمان ضدتروریستی جهان است
    رهبر معظم انقلاب: سپاه بزرگ‌ترین سازمان ضدتروریستی جهان است

رهبر معظم انقلاب گفتند: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کانونی عظیم و کاملاً مجهز و بزرگ‌ترین سازمان ضدتروریستی جهان تبدیل شده است که بسیاری از ارتش‌های بزرگ جهان از انجام اقداماتی شبیه فعالیت‌های آن، ناتوان هستند.

به گزارش رادیو دری، آیت الله خامنه ای امروز ( پنجشنبه ) در دیدار شرکت‌کنندگان در بیست‌وچهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسوولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  پیدایش، رشد و بالندگی و بحران‌شکنی و عملکرد سپاه را در ابعاد نظامی،‌ مردمی، خدماتی و سازندگی، منحصربه‌فرد و افتخارآمیز خواندند و با اشاره به استمرار رشد و زایش و استحکام درونی سپاه افزودند: هیچ مجموعه نظامی با این اندازه از سلامت معنوی، سیاسی، اخلاقی و انسانی وجود نداشته است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، کاهش و تکرار نشدن جمله «گزینه نظامی روی میز است» را ناشی از قدرت بازدارندگی و توانمندی‌های سپاه دانستند و گفتند: همه می‌دانند این جمله، دیگر سبک، بی‌معنا و بی‌ارزش شده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه یکی از بخش‌های مهم فعالیت دشمن، مخدوش کردن چهره سپاه است اظهار کردند: عملکردها و جذابیت‌های سپاه در ابعاد مختلف، دشمن را نگران و ناچار کرده است تا با دروغ و شایعه و هیاهوی پوچ به تخریب سپاه بپردازد.

دیدار فرماندهان سپاه پاسداران با رهبر معظم انقلاب

ایشان در ادامه افزودند: نظام اسلامی حرف هر کشوری ولو غیرهمفکر را که بگوید قصد معارضه ندارد، قبول می‌ کند اما اگر متوجه حیله‌گری و دروغ‌گویی و آمادگی طرف مقابل برای خنجر از پشت زدن شد، هرگز قبول نمی‌کند و در مقابل پیمان‌شکنی نیز مقابله به مثل می‌کند.

 رهبر معظم انقلاب اسلامی  یک علت مهم خصومت‌ها با نظام اسلامی را الگو شدن و پیشگامی و پیشرانی جمهوری اسلامی برای حرکت‌های مقاومتی در منطقه حساس غرب آسیا خواندند و گفتند: اگر جمهوری اسلامی الگو نمی‌شد، این دشمنی‌ها کمتر بود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با مقایسه زمین‌گیر شدن ارتش‌های مجهز سه کشور عربی در مقابل رژیم حقیر صهیونیستی در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اظهار کردند: بعد از انقلاب اسلامی کار به جایی رسید که همین رژیم، ۳۳ روز تلاش کرد حزب‌الله لبنان را شکست دهد، اما نتوانست و با فضاحت مجبور به فرار شد.

رهبر معظم  انقلاب اسلامی  افزودند: امروز کار به جایی رسیده است که در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و در منطقه غرب رود اردن، جوان‌ها به‌گونه‌ای حرکت و حمله می‌کنند که رژیم صهیونیستی را عاجز کرده‌اند.

ایشان عامل اصلی طراحی و بحران‌سازی را دستگاه‌های جاسوسی سیا، موساد و ام‌آی۶ انگلیس دانستند و اضافه کردند: البته آنها پادوهای داخلی و خارجی و عناصر غربگرا و بی‌توجه را هم به کار می‌گیرند، اما اصل و سر قضیه، سرویس‌های جاسوسی است.

رهبر معظم انقلاب خطاب به ناوگروه ۸۶ ارتش: کاری که انجام دادید یک افتخار بزرگ بود

فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند

کلیدواژه