اسد 27, 1402 15:55 Asia/Kabul
  • خطیب نماز جمعه تهران: دشمنان ایران نابود شدند
    خطیب نماز جمعه تهران: دشمنان ایران نابود شدند

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنان که در اغتشاشات پاییز سال گذشته (1401 شمسی) به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند، نابود شدند.

به گزارش رادیو دری، آیت‌الله «سید احمد خاتمی» امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران گفت: دشمنان ایران اسلامی هر کاری در این سال ها توانستند انجام دادند و در اغتشاشات اخیر هم گفتند که آمدیم که براندازی کنیم ولی خودشان براندازی و نابود شدند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه با اشاره به دیدار دیروز (پنجشنه) اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، با بیان برخی از محورهای دیدار دیروز از جمله تلاش دشمنان برای مخدوش کردن چهره سپاه خاطرنشان کرد: بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب، سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه دنیا است.

رهبر معظم انقلاب: سپاه بزرگ‌ترین سازمان ضدتروریستی جهان است

آیت الله خاتمی همچنین با تاکید بر رعایت حجاب در مقابل تلاش دشمنان برای ترویج بی بند و باری در جامعه گفت: پیام شهدا این است که ایران اسلامی باید کشور عفاف باشد و دشمن نمی‌تواند بی حجابی را در کشور هنجار کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به جنایت تروریستی شاهچراغ و اینکه داعش ساخته و پرداخته آمریکا است، افزود: تردیدی نیست که به سرعت به جنایت تروریست ها رسیدگی و انتقام خون های پاک شهدا گرفته خواهد شد.

آیت الله خاتمی درخصوص انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی ایران نیز گفت: حضور نزدیک به ۴۹ هزار نفر در پیش ثبت نام انتخابات، بیانگر انگیزه و نشاط مردم در این عرصه است.

در مهلت قانونی پیش‌ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران، 48 هزار و 847 نفر مدارک خود را در سامانه پیش‌ثبت‌نام بارگذاری کردند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، یکم مارس ۲۰۲۴ (11حوت 1402) برگزار می شود.

خطیب نماز جمعه تهران: دشمنان در ضربه زدن به ایران ناکام خواهند ماند

کلیدواژه