اسد 28, 1402 13:14 Asia/Kabul
  • بلیت اربعین را فقط از سایت‌های رسمی بخرید
    بلیت اربعین را فقط از سایت‌های رسمی بخرید

سازمان هواپیمایی ایران گفت: زائران اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین برای تهیه بلیت هواپیما صرفا از طریق سایت‌های مجاز اعلام شده اقدام کنند.

به گزارش رادیو دری؛ سازمان هواپیمایی کشوری ایران اعلام کرد: امسال با هدف فراهم کردن دسترسی آسان برخط و با قیمت تعیین شده، بلیت‌های اربعین حسینی به فروش می رود.

این سازمان از زائران خواسته است بلیت های اربعین را در پرواز‌های مستقیم بین ایران و عراق صرفا از طریق پایگاه رسمی هر یک از شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و خارجی و دفاتر فروش آن لاین منتخب که اسامی آن‌ها در سایت سازمان هواپیمایی کشوری قرار داده شده است خریداری کنند.

این بیانیه تاکید کرده است: زائران برای اجتناب از بروز تخلفاتی مانند فروش بالاتر از نرخ تعیین شده و صدور بلیت‌های جعلی به دست عده‌ای از دلالان و سوداگران، با برنامه ریزی دقیق زمان سفر خود و ترجیحا تهیه بلیت به صورت رفت و برگشت اقدام کنند.

سازمان هواپیمایی کشوری ایران از زائران اربعین خواسته است در صورت مشاهده تخلف در قیمت و استفاده از مجاری فروش غیرمجاز، موضوع را از طریق سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.caa.gov.ir اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی شود.

امنیت زائران مراسم اربعین با ۴۰ هزار نیروی نظامی عراقی

عراق برای زائران اربعین حسینی شهرک اختصاصی می‌سازد

کلیدواژه