سنبله 02, 1402 07:43 Asia/Kabul
  • دستگیری اعضای تیم تروریستی گروهک جیش‌ الظلم در جنوب شرق ایران
    دستگیری اعضای تیم تروریستی گروهک جیش‌ الظلم در جنوب شرق ایران

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در جنوب شرق ایران از دستگیری اعضای تیم تروریستی گروهک جیش الظلم در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش رادیودری ؛ سردار سرتیپ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ایران اظهار کرد، ماموران انتظامی ایرانشهر در رصد و پایش اطلاعاتی، متوجه خبری مبنی بر تردد اعضای گروهک تروریستی در سطح شهرستان شدند.

سردار جلیلیان افزود، این تیم تروریستی سه نفره که اعضای آن از گروهک جیش الظلم بودند، قصد انجام اقدامات ضد امنیتی و عملیات تروریستی در سطح شهرستان ایرانشهر و استان سیستان و بلوچستان را داشته که پس از شناسایی کامل و قبل از هرگونه خرابکاری، توسط ماموران انتظامی ایران در یک عملیات فنی و پیچیده دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ایران خاطرنشان کرد، دشمنان جمهوری اسلامی بدانند امنیت اجتماعی خط قرمز پلیس ایران است و هر کسی باعث ناامنی اجتماعی در سطح جامعه شود پلیس برابر قانون با او برخورد قاطع خواهد کرد.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، فعالیت های مختلفی برای براندازی  و مقابله با جمهوری اسلامی ایران از سوی امریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه ای آنان صورت گرفته است.

 

کلیدواژه