سنبله 09, 1402 10:49 Asia/Kabul
  • قدردانی وزیر امورخارجه ایران از رهبر معظم انقلاب اسلامی
    قدردانی وزیر امورخارجه ایران از رهبر معظم انقلاب اسلامی

وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران از ابراز محبت رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره فعالیت های سیاست خارجی قدردانی کرد.

به گزارش رادیو دری، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امورخارجه ایران در پیامی اینستاگرامی نوشت: ابراز محبت و قدردانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای هیات دولت از تحرکات در عرصه سیاست خارجی و اشاره ایشان به موفقیت عضویت در دو پیمان مهم بین‌المللی (شانگهای و بریکس) و همچنین سیاست همسایگی، عزم و پویایی دستگاه دیپلماسی برای اعتلای جایگاه ایران در عرصه بین‌الملل را مضاعف خواهد کرد و قطعاً منجر به شتاب بیشتر در استمرار مسیر سیاست خارجی است.

وزیرامورخارجه ایران افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی دو توصیه مهم نیز مطرح کردند و فرمودند، "فرصتهای تعاملات خارجی را بشناسید و به وقت استفاده کنید" و "تفاهم‌نامه‌ها و سندهای همکاری، صرفاً روی کاغذ باقی نماند" در این خصوص وزارت امور خارجه با دقت ویژه اقدام خواهد کرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در دیدار اعضای هیات دولت با ابراز رضایت از تحرکات دولت در عرصه سیاست خارجی فرمودند: سیاست دولت که عبارت است از ارتباط با همسایگان، بسیار سیاست خوبی است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش دیگری از بیاناتشان فرمودند: در باب تعاملات خارجی و سیاست‌های بین‌المللی کارهای خوبی انجام گرفته است.

دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت ایران با رهبر معظم انقلاب

کلیدواژه