سنبله 26, 1402 12:34 Asia/Kabul
  • کشف محموله بزرگ سلاح آمریکایی در آب‌های هرمزگان ایران
    کشف محموله بزرگ سلاح آمریکایی در آب‌های هرمزگان ایران

رئیس کل دادگستری هرمزگان ایران از کشف محموله بزرگ سلاح و ابزار آلات آمریکایی در بدو ورود به مرزهای آبی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش رادیو دری، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان ایران گفت: با هماهنگی رئیس حوزه قضایی شهرستان بندرخمیر و درنتیجه رصد و اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی ایران یک محموله بزرگ سلاح و ابزارآلات آمریکایی که در یک فروند لنج باری جاسازی شده بود، در بدو ورود به مرزهای آبی جنوب کشور کشف و ضبط شد.

قهرمانی تصریح کرد، نیروهای امنیتی ایران پس از اطلاع از انتقال این محموله بزرگ سلاح که شامل بیش از ۶ هزار عدد شوکر برقی ساخت ایالات متحده آمریکا است، عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا کردند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان ایران افزود: در نتیجه یک کار دقیق اطلاعاتی محموله مورد نظر از زمان بارگیری در آنسوی مرزهای ایران مورد رصد و رهگیری قرار گرفت و به محض ورود به آب‌های کشور در مجاورت بندرخمیر شناسایی و توقیف شد.

قهرمانی گفت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر شده اند که با صدور قرار تأمین کیفری در بازداشت به سر می برند و سایر عوامل و مرتبطین شبکه و اقدامات آنها تحت اشراف کامل اطلاعاتی قرار دارند.

کشف مقادیر زیادی سلاح و مهمات آمریکایی در استان های "دمشق" و "قنیطره" سوریه

کلیدواژه