تجلیل از 43 سال فعالیت رادیو دری مشهد
(last modified 1402-06-27T13:25:32+00:00 )
سنبله 27, 1402 17:55 Asia/Kabul
  • تجلیل از 43 سال فعالیت رادیو دری مشهد
    تجلیل از 43 سال فعالیت رادیو دری مشهد

از چهل و سه سال فعالیت "رادیو دری" معاونت برون مرزی با حضور مدیران، تهیه‌کنندگان، گویندگان، خبرنگاران و دست‌اندرکاران رادیو تجلیل به عمل آمد.

رادیو دری با 43 سال سابقه فعالیت و تولید محتوای متنوع ، اخبار و پخش برنامه های زنده ، توانسته است در دل مردم افغانستان و مهاجرین حاضر در ایران ، جا باز کند.

 

این رادیو برای مردم افغانستان و ایران صدایی آشنا و خاطره‌انگیز است و در طول سالهایی که افغانستان درگیر جنگهای داخلی بود، رادیو دری جزء معدود رسانه‌هایی بود که علاوه بر خبررسانی، بخشی از مشکلات مردم را نیز حل و فصل می‌کرد.

این رسانه‌ با بیش از چهار دهه تجربه عملی در عرصه اطلاع‌رسانی و با پشتوانه عظیم اعتماد مردمی، امروز یکی از مهمترین کانالهای خبر و اطلاع رسانی در افغانستان بشمار می‌رود.

 

رادیو دری مشهد درحال حاضر با ۱۳ ساعت تولید وپخش از 27 سنبله (شهریور) سال ۱۳۵۹ جایگاه ویژه‌ای در میان مخاطبان خود دارد و با وجود تعدد رسانه‌های فارسی زبان، در سال‌های اخیر، توانسته است جایگاه خود را حفظ کند.

این رادیو همچنین با برخورداری از پخش اف ام در ۳۰ درصد خاک افغانستان و ارتباط موثر با مخاطبان در قالب کلوپ شنوندگان، برنامه‌های خود را تعاملی و متناسب با نیاز‌های مردم افغانستان تهیه و پخش می‌کند.

همراه با رادیو دری در شبکه‌های اجتماعی

درخشش رادیو دری در نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی

کلیدواژه