میزان 02, 1402 16:43 Asia/Kabul
  • امیرعبداللهیان: صهیونیست‌ها در ضعیف‌ترین وضعیت خود قرار دارند
    امیرعبداللهیان: صهیونیست‌ها در ضعیف‌ترین وضعیت خود قرار دارند

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به صحبت‌های تهدیدآمیز نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد،گفت: امروز صهیونیست‌ها در ضعیف‌ترین وضعیت خود قرار دارند.

به گزارش رادیو دری ، «حسین امیر عبدالهیان» وزیر امور خارجه ایران که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده، در جمع خبرنگاران ایرانی در پاسخ به سوالی در ارتباط با صحبت‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و تهدیدهای مطرح شده از سوی وی گفت: توان نتانیاهو و رژیم جعلی صهیونیستی بیش از این نیست و اگر آنها قادر بودند کاری انجام دهند از این ادبیات و روش استفاده نمی‌کردند.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه گفت: صهیونیست ها امروز گرفتار بحران‌های چند لایه در داخل سرزمین‌های اشغالی هستند.

امیر عبدالهیان ادامه داد: نخست وزیر یک رژیم جعلی و اشغالگر به جای اینکه چهارچوب سازمان ملل را رعایت کند از این تریبون برای بیان تهدید استفاده می‌کند و زبان تهدید را بکار می‌برد و این نشان دهنده سوء استفاده رژیم صهیونیستی از ابزارهای بین‌المللی است.

وزیر امور خارجه ایران همچنین با بیان اینکه صهیونیسیت‌ها خود دارنده صدها کلاهک هسته‌ای هستند و با گستاخی تمام به برنامه‌های تهدیدآمیز خود در این حوزه ادامه می‌دهند تاکید کرد: رژیم جعلی صهیونیستی در جایگاهی نیست که کسی برای این حرف‌ها و تهدیداتش ارزشی قائل شود، چرا که صهیونیست‌ها در ضعیف‌ترین وضعیت خود قرار دارند.

مجمع جهانی بیداری اسلامی: رژیم صهیونیستی، رژیم «آپارتاید» و کودک کش است

کلیدواژه