میزان 03, 1402 12:38 Asia/Kabul
  • دستیابی ایران به دهها هزار صفحه اسناد قضایی محرمانه از رژیم صهیونیستی
    دستیابی ایران به دهها هزار صفحه اسناد قضایی محرمانه از رژیم صهیونیستی

ایران به حدود ۷۰ هزار صفحه اسناد قضایی محرمانه و کاملا محرمانه رژیم صهیونیستی دست یافته است.

به گزارش رادیو دری؛ روزنامه تهران تایمز در گزارشی با ارائه اطلاعات جدید از حفره بزرگ امنیتی در رژیم صهیونیستی به نقل از منابع آگاه نوشت: از طریق یکی از احزاب مخالف نتانیاهو، اطلاعاتی از یک پرونده قضایی مهم و محرمانه در رابطه با بنیامین نتانیاهو و خانواده وی از یک دادگاه رژیم صهیونیستی در اختیار قرار گرفته است که بر اساس دستور مکتوب مقام قضایی اسراییل، افشای آن به امنیت ملی این رژیم آسیب وارد خواهد کرد و به همین منظور این پرونده مختومه اعلام شده است‌.

اما بر اساس اطلاعات جدیدی که منابع آگاه در اختیار روزنامه تهران تایمز قرار داده‌اند، موضوع فراتر از پرونده قضایی نتانیاهو بوده و همه پرونده های آرشیوی و باز در نظام قضایی رژیم صهیونیستی هم اکنون در اختیار ایران است.

اطلاعات تکمیلی منابع آگاه حاکی است بنیامین نتانیاهو و همسر وی دچار یک بیماری عود کرده روانپزشکی بوده اند که یکی از اعضای حزب لاپید، با ارائه پرونده های پزشکی آنها به دادگاه، نتانیاهو را فاقد صلاحیت لازم برای تصدی مشاغل دولتی معرفی کرده است.

دادگاه رژیم صهیونیستی پس از چند ماه بررسی و تایید اسناد پزشکی، قصد ورود جدی به پرونده را داشته، اما مقام بالاتر قضایی در دست نوشته ای اعلام کرده است: «دادگاه، صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد و بررسی بیشتر آن ممکن است امنیت اسراییل را با مخاطره روبرو کند.»

علاوه بر این، اسناد افشا شده نشان می دهد دیگر پرونده های متعدد به دست آمده درباره بنیامین نتانیاهو با نفوذ و رشوه یا اعمال تهدید، از دستور کار رسیدگی خارج شده است.

از دیگر موارد بدست آمده، خیانت قضایی و تبعیض بین شهروندان عرب تبار و غیرعرب تبار بوده که همواره بر اساس یک نظام نامه غیر اعلامی، آراء به ضرر عرب تبارهای شهروند رژیم صهیونیستی صادر شده است.

 نظامیان صهیونیست: کابینه نتانیاهو هیچ مشروعیتی ندارد

تظاهرات علیه نتانیاهو به هفته سی‌ام رسید

کلیدواژه