میزان 03, 1402 17:22 Asia/Kabul
  • کشور‌های اسلامی با عاملان اهانت به مسلمانان برخورد کنند
    کشور‌های اسلامی با عاملان اهانت به مسلمانان برخورد کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، تاکید کرد : همه کشورهای اسلامی از جامعه بین‌المللی و سازمان‌ملل متحد درخواست کنند با جرم‌انگاری اقدامات توهین آمیز به مسلمانان با عاملان این جنایات برخورد شود.

به گزارش رادیو دری، " محمد باقر قالیباف "  رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست اتحادیه بین‌المجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی (PUIC) که  امروز (دوشنبه) به‌صورت مجازی و از طریق وبینار برگزار شد،  گفت:  اسلام ستیزی و نابردباری مذهبی به‌طور فزاینده‌ای کشور‌های اسلامی را مورد تهدید قرار داده است.

 رئیس مجلس شورای اسلامی  در ادامه افزود :  تأثیرگذاری بر چالش‌های فرارو، قبل از هر چیز مستلزم حفظ وحدت میان کشور‌های اسلامی و حفظ آمادگی در برخورد با آن است.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد :  تکرار اهانت به قرآن کریم در کشور‌های سوئد، دانمارک و فرانسه به بهانه آزادی بیان، صرفاً نمایانگر استاندارد دوگانه غرب در احترام به موازین حقوق بشر و با هدف نفرت افکنی و خشونت پراکنی علیه دین اسلام و نشان دهنده فهم متناقض آزادی بیان است.

قالیباف با بیان اینکه شواهدی متنوعی وجود دارد که شبکه صهیونیسم جهانی، پشت صحنه چنین اقداماتی قرار دارد، گفت: هدف صهیونیست‌ها از طراحی این قبیل اقدامات ایجاد جنگ مذهبی در جهان و وادار کردن غرب به حمایت از خود مقابل دنیای اسلام است.

آغاز نشست سازمان همکاری اسلامی/ اهانت به قرآن کریم محکوم است

کلیدواژه