میزان 04, 1402 13:47 Asia/Kabul
  • تهاجمات رسانه‌ای علیه ایران، شبیه بمباران هسته‌ای هیروشیما است
    تهاجمات رسانه‌ای علیه ایران، شبیه بمباران هسته‌ای هیروشیما است

فرمانده کل سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی، تهاجمات رسانه‌ای دشمنان علیه جوانان ایران را به بمباران هسته ای هیروشیما و ناگازاکی ژاپن تشبیه کرد.

به گزارش رادیو دری، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه‌ پاسداران در گردهمایی ایثارگران دانشگاه تهران با بیان اینکه دانشگاه مظهر اعتبار و شخصیت جهانی ایران است اظهار کرد، امروز دشمنان برای تحریف ذهن‌ها، تسخیر قلب‌ها، تسلط بر فضای اندیشه و تفکر و باورهای جوانان ایران، دانشگاه را نقطه تمرکز تمام تلاش‌های خود قرار داده اند.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه ملت ایران با تحریم اقتصادی، تهاجم سنگین فرهنگی و عملیات روانی جهانی مواجه است، خاطرنشان کرد، رهبران کشورهای بزرگ و همه تروریست‌های جهان با ایران در ستیز بوده و هستند و اگر جمهوری اسلامی یک لحظه غلفت کند، سرنوشت‌ کشور تغییر می‌کند.

فرمانده کل سپاه‌ پاسداران تصریح کرد، تهاجمات رسانه‌ای، فضای مجازی برای غلبه بر اندیشه جوانان ایران، چیزی شبیه به استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی در هیروشیما و ناگازاکی در پایان جنگ جهانی دوم است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمنان در مسائل داخلی و بین‌المللی ناتوان هستند و ایران اسلامی در حال پیشرفت است، تاکید کرد، روزی ایران حتی یک فشنگ هم نمی‌ساخت اما با تمام این امپراطوریِ به هم پیوسته مواجه و پیروز شد.

سردار سلامی: ایران در تحریم دشمنان به قدرت رسیده است

کلیدواژه