جدی 04, 1395 17:11 Asia/Kabul
  • وهابیت و داعش ؛دشمنان وحدت و استقلال کشورهای جهان اسلام

مشاورعالی نظامی فرماندهی کل قوای جمهوری اسلامی ایران ، وهابیت، گروه تروریستی داعش و القاعده را دشمنان وحدت اسلامی و استقلال کشورها دانست .

به گزارش ایرنا، سردار سرلشگر "  حسن فیروز آبادی " مشاورعالی نظامی فرماندهی کل قوا در بیانیه ای تاکید کرد:ملت های مسلمان به ویژه جوانان در کشورهای اسلامی امروز باید بیش ازهرزمان دیگری مراقب توطئه های  وهابیت، داعش و القاعده  ضد آرمان والای رسول گرامی اسلام (ص)‌ باشند.

سر لشگر فیروز آبادی در این بیانیه تصریح کرد: القاعده  نیز مانند داعش زائیده فرقه وهابیت است با این تفاوت که چند سال قبل از آن در افغانستان به وجود آمد و بعدها درعراق نماینده القاعده انشعاب شد و داعش را  ایجاد کرد.

در بیانیه مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا  آمده است : تروریست های النصره و احرار الشام که درسوریه مردم بی گناه و مظلوم را میکشند، تفاوتی با داعش ندارند، جز این که نام های جدیدی برخود نهاده اند.

سرلشگر فیروزآبادی در این بیانیه تکفیرها را مزدوران استکبار و صهیونیسم جهانی معرفی وتاکیدکرد:امروز مسلمان جهان باید با عبرت گرفتن از وضعیت افغانستان، عراق ،لیبی ،سوریه و یمن وحدت خود را در برابر دشمنان تقویت کنند تا اسلام حقیقی راهنمای بشریت قرار گیرد .

 

کلیدواژه