میزان 16, 1402 12:58 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: طوفان الاقصی هیبت دروغین رژیم صهیونیستی را به اثبات رساند
    سرلشکر باقری: طوفان الاقصی هیبت دروغین رژیم صهیونیستی را به اثبات رساند

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران در پیامی با تبریک عملیات غرور آفرین حماس تاکید کرد، طوفان الاقصی بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را به اثبات رساند.

به گزارش رادیو دری، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران در پیامی نوشت، عملیات ترکیبی و غرور آفرین گروه‌های مبارز فلسطینی تحت عنوان «طوفان الاقصی» علیه مواضع و استحکامات رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رساند.

سرلشکر باقری افزود: رزمندگان مقاومت فلسطینی در این عملیات غافلگیرانه که از هوا، دریا و زمین علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی تدارک دیده بودند، صحنه‌های درخشانی از مقاومت و ایستادگی یک ملت رنج دیده و تحت ستم را به منصه ظهور نشاندند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران تصریح کرد، اگر روزی انتفاضه‌ی سنگ تنها ابزار دفاعی ملت بی دفاع فلسطین بود، امروز اما مبارزان فلسطینی به توانمندی و رشدی رسیده‌اند که قادرند در یک عملیات ترکیبی پیچیده، با شلیک هزاران راکت و موشک، ضربات سهمگینی به دشمن صهیونیستی وارد سازند و توان پدافندی و گنبد آهنین او را به تمسخر بگیرند.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد، طوفان الاقصی کابوس فروپاشی رژیم صهیونیستی را برای سران این رژیم به یقین تبدیل و ثابت کرد برخی تلاش‌های مذبوحانه مانند نمایش مضحک روند عادی سازی، قادر نخواهد بود روند رو به افول و فروپاشی خانه عنکبوت را کُند یا به تأخیر بیندازد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران تاکید کرد، دیر نخواهد بود روزی که جوانان فلسطینی، مسجد الاقصی را از اسارت دشمن صهیونیستی آزاد خواهند کرد.

عملیات طوفان الاقصی شکست بزرگی برای رژیم صهیونیستی بود

جشن پیروزی مقاومت فلسطین در سراسر ایران اسلامی

افزایش شمار زخمی‌های صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی به بیش از یکهزار و 697 نفر

کلیدواژه