میزان 16, 1402 18:51 Asia/Kabul
  • رئیسی: طوفان الاقصی نتیجه انباشت ظلم و بی‌عدالتی صهیونیست‌ ها علیه فلسطینی‌ ها است
    رئیسی: طوفان الاقصی نتیجه انباشت ظلم و بی‌عدالتی صهیونیست‌ ها علیه فلسطینی‌ ها است

رئیس جمهوری اسلامیی ایران، در پیامی به ملت سرافراز فلسطین، با تجلیل از حرکت تاریخ ساز محور مقاومت تاکید کرد : طوفان الاقصی نتیجه انباشت ظلم و بی‌عدالتی صهیونیست‌ها علیه فلسطینی‌ها است.

عملیات «طوفان الاقصی» در حمایت از قدس و مسجد الاقصی،  در مقابل تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی، از  دیروز( شنبه ) آغاز شد.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس این عملیات را طراحی و اجرا کرد.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، آمار تلفات صهیونیست‌ها را ۶۰۰ کشته و بیش از ۲۰۰۰ زخمی اعلام کرد.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، نیز  در بیانیه‌ای اعلام کرد :  از آغاز درگیری تاکنون بیش از ۲۰۴۸ مجروح به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند که از این تعداد، وضعیت ۲۰ نفر وخیم است و ۳۳۰ نفر دیگر نیز در وضعیت خطرناکی قرار دارند.

به گزارش رادیو دری،  در پیام " سید ابرهیم رئیسی " رئیس جمهوری ایران  آمده است: جمهوری اسلامی ایران، همه جهان را به مشاهده این حقیقت دعوت می‌کند که چگونه انباشتِ ظلم و بی عدالتی بر ملت مظلوم فلسطین، استمرار توهین و اهانت به زنان و زندانیان و هتک حرمتِ بیت المقدس، قبله اول مسلمین؛ همیشگی نیست و با مقاومت ملتها مواجه می شود.

رئیس جمهوری ایران با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران، از دفاعِ مشروع ملت فلسطین، حمایت می کند، رژیم صهیونیستی و حامیان آن را مسئول به خطر افتادن امنیت ملت‌های منطقه دانست که باید در این مورد، پاسخگو باشند.

رئیسی با انتقاد از عادی سازی روابط و مصالحه با رژیم صهیونیستی، از دولت‌های مسلمان خواست، همگام با امت اسلام، در پشتیبانی از ملت فلسطین، صادقانه وارد میدان شوند.

رئیس جمهوری ایران با درود بر جبهه مقاومت، از فلسطین و لبنان و سوریه تا عراق و افغانستان و یمن، و رهبران و شهدای مقاومت به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، خطاب به رژیم صهیونیستی تاکید کرد: معادله تغییر کرده، جنگ طلبی به ضرر صهیونیستهاست و ملت فلسطین، پیروز این میدان است.

گنبد افسانه ای رژیم اشغالگر قدس فروریخت

کلیدواژه