میزان 21, 1402 13:08 Asia/Kabul
  • قطعنامه پایانی راهپیمایی سراسری محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
    قطعنامه پایانی راهپیمایی سراسری محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

شرکت کنندگان در راهپیمایی سراسری محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در قطعنامه پایانی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش رادیو دری، در این قطعنامه اعلام شد: عملیات «طوفان الاقصی» علیه مواضع و استحکامات رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رسانید و موجب بهت و حیرت جهانیان و ترس و وحشت اردوگاه استکبار شد.

در ادامه این قطعنامه آمده است: دنیا فهمید که ملت فلسطین که داغ سال‌ها ظلم و ستم وحشیگری‌های رژیم سفاک و کودک‌کش را در سینه دارد امروز علم انتقام برافراشته و با اتکاء به جوانان غیور و برومند فلسطینی و با آموخته‌هایی که از اسلام و انقلاب اسلامی و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی کسب کرده است؛ تبدیل به یک نیروی ایمانی توانمند شده و سخت‌ترین شکست تاریخی را بر او تحمیل می‌کند.

در این قطعنامه تصریح شده است: حال که دشمن صهیونیستی در میدان نبرد شکست مفتضحانه‌ای از رزمندگان فلسطینی خورده و حیثیت و جایگاه نظامی و امنیتی خود را بر باد رفته می‌بیند با همان خوی وحشی و ددمنشانه، همانند یک هیولای دیو سیرت مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده و بدنبال قتل عام مردم غزه و بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه و با اتکاء به یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در صدد است از این طریق، آبروی از دست رفته خود را ترمیم نماید.

پس از عملیات روز شنبه (هفتم اکتبر) شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضد رژیم اشغالگر اسرائیل موسوم به "طوفان الاقصی"، رژیم صهیونیستی اقدام به حمله به باریکه غزه کرد که این حملات همچنان ادامه دارد.

همزمان با تداوم حملات رژیم اشغالگر قدس به باریکه غزه، وزارت بهداشت فلسطین در آخرین آمار اعلام کرد که بر اثر حملات رژیم صهیونیستی بیش از یک هزار و 500 و  نفر شهید و بیش از هفت هزار و 200 نفر نیز زخمی شده اند.

راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سراسر ایران

کلیدواژه