میزان 21, 1402 15:14 Asia/Kabul
  • خیزش مسلمانان در حمایت از مقاومت فلسطین تجلی \
    خیزش مسلمانان در حمایت از مقاومت فلسطین تجلی \"بیداری اسلامی\" است

خطیب نماز جمعه تهران خیزش و حمایت مسلمانان در نقاط مختلف جهان از مقاومت مردم فلسطین را پدیده مبارک و ستودنی خواند که تجلی بیداری اسلامی است.

به گزارش رادیو دری، آیت‌الله «سید احمد خاتمی» خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به تحولات روزهای گذشته فلسطین افزود: به فضل خدا غزه آباد خواهد شود و صهیونیست‌ها قبل از ۲۵ سال وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی از بین خواهند رفت.

خطیب نماز جمعه تهران  با اشاره به راهپیمایی با شکوه امروز ملت مسلمان  ایران در حمایت از مظلومان  فلسطین تصریح کرد: عملیات "طوفان الاقصی" از زمان اشغال فلسطین تاکنون بی نظیر بوده، نه کم نظیر و هیچ تردیدی نداشته باشید که این شرایط قصه را به آن سمت می‌برد که  رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه حمله مقاومت به اشغالگران صهیونیست دفاع مشروع است، افزود: هفتاد سال طفل می‌کشید، زنان و مردان بی‌گناه را می‌کشید، می‌خواهید فلسطینیان دست روی دست بگذارند.

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: آنچه تاکنون اتفاق افتاده، تنها یک سیلی محکم جبهه مقاومت به رژیم صهیونیستی است، آب را به روی غزه بستند، برق غزه را قطع کردند و صدها انسان را کشتند؛ اگر  بخواهید به این جنایات ادامه دهند، تردید نداشته باشند که سیلی‌های محکم‌تری خواهند خورد.

آیت‌الله خاتمی افزود: ملت بزرگ ایران همچنانکه بر اساس مبانی اعتقادی خود ۴۴ سال است که در صحنه حمایت از مظلومان فلسطین حضور دارد، به دنیا اعلام می‌کند  تا آزادی قدس شریف و بازگشت فلسطینیان مظلوم به خانه‌هایشان، با شعار "هر فلسطینی، یک رأی" ایران اسلامی در صحنه حمایت از این مظلومان باقی خواهد ماند.

پس از عملیات روز شنبه (هفتم اکتبر) شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضد رژیم اشغالگر اسرائیل موسوم به "طوفان الاقصی"، رژیم صهیونیستی اقدام به حمله به باریکه غزه کرد که این حملات همچنان ادامه دارد.

همزمان با تداوم حملات رژیم اشغالگر قدس به باریکه غزه، وزارت بهداشت فلسطین در آخرین آمار اعلام کرد که بر اثر حملات رژیم صهیونیستی بیش از یک هزار و پانصد نفر شهید و بیش از هفت هزار نفر زخمی شدند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی: طوفان هفتم اکتبر، شکست غیر قابل ترمیم رژیم صهیونیستی است

کلیدواژه