میزان 28, 1402 14:46 Asia/Kabul
  • حجت الاسلام صدیقی: حمله به موقع مقاومت، مشروع و مقبول است
    حجت الاسلام صدیقی: حمله به موقع مقاومت، مشروع و مقبول است

خطیب این هفته نماز جمعه تهران تاکیدکرد که حمله به موقع مقاومت، مشروع و مقبول در صحنه بین الملل و وجدان های عمومی بوده و بلامانع است.

به گزارش رادیو دری، "حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی" در خطبه های امروز نماز جمعه تهران گفت: نخست وزیر جنایتکار و بی عقل رژیم صهیونیستی مرتب خانه های مردم را تخریب می کند پس دفاع امری فطری بوده  است.

خطیب  نماز جمعه تهران افزود: ۷۰ سال است که خانه های مردم غزه تخریب شد، آواره شدند و کشته دادند و در محاصره قرار گرفتند.

"صدیقی" همچنین گفت: صهیونیست ها امکاناتی از جمله دیوار حائل که میلیون ها دلار برای ساخت آن خرج کرده بودند که کمتر از دیوار خیبر نبود، وجود برج های مراقبت و واحد های شناسایی، پهپادهای گشت زنی، حمایت اطلاعاتی آمریکا و چند کشور غربی و رصد سیم کارت های گوشی مردم فلسطین را داشتند.

" صدیقی" خاطرنشان کرد: صهیونیست ها  فکر نمی‌کردند هزاران رزمنده برق آسا از این موانع عبور کنند و  پایگاه های  نظامی را درهم کوبیده و نظامیان رژیم اشغالگر قدس را به هلاکت رسانند و با اسرای فراوان به غزه بازگردند. 

خطیب نماز جمعه تهران افزود: در این عملیات افسانه شکست ناپذیری جبهه باطل شکست، اما دشمن نه رزمندگان، بلکه خانه های مردم را ویران کرد و کودکان و مادران و پدران را کشتند، فاجعه عظیم و نسل کشی در غزه رخ داده است.

"صدیقی" در ادامه گفت: دشمن در اوج قساوت به بیمارستان و مدرسه که پناهگاه مردم بود، موشک زد، ولی آنچنان هیجان و عواطف پاک جهانی علیه آنها به حرکت درآمد که اکنون حکومت آمریکا،غربی ها و رژیم صهیونیستی منفورترین چهره و حکومت در افکار عمومی هستند.

خطیب نمازجمعه تهران : موضوع فلسطین ، اولویت ایران و جهان اسلام است

کلیدواژه