عقرب 13, 1402 13:15 Asia/Kabul
  • قطعنامه تظاهرات ۱۳ آبان؛ ایران کنار ملت فلسطین ایستاده است
    قطعنامه تظاهرات ۱۳ آبان؛ ایران کنار ملت فلسطین ایستاده است

شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با صدور قطعنامه ای، ضمن محکوم کردن سیاست‌های دوگانه حکام غربی در قبال حقوق بشر تاکید کردند تا پیروزی نهایی فلسطین در کنار این ملت مقاوم و قهرمان ایستاده اند.

­­به گزارش رادیو دری، شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در قطعنامه ای با گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموزان و دانشجویان شهید و غیوری که به پیروی از حضرت امام خمینی (رحمه‌الله‌علیه) این روز را به یکی از مهم‌ترین روز‌های عزت و سربلندی و ایستادگی در مقابل استکبار تبدیل کردند، اعلام کردند اینک خونین‌ترین باریکه محصور، در توحش مدرن استکبار جهانی با قدرت سلاح ایمان و مقاومت و با دست بر آمده از آستین مقاومت، حلاوت و شیرینی  پیروزی و ظفرمندی را با عملیات همه‌جانبه و ترکیبی "طوفان الاقصی" رقم زده است.

شرکت کنندگان ­در تظاهرات سراسری یوم‌الله ۱۳ آبان تصریح کردند: بحران منطقه‌ای کنونی غرب آسیا حاصل سیاست‌های تبهکارانه آمریکای جنایتکار در تسلیح، تأمین مالی و تحریک دولت وحشی و تروریستی صهیونیست است­.

در این بیانیه از تمامی کشور‌های اسلامی و دولت‌های مستقل خواسته شده است ضمن محکومیت جدی جنایات ضد بشری و نسل‌کشی مردم مظلوم غزه توسط رژیم نژاد پرست صهیونیستی در مجامع بین‌المللی، نسبت به قطع روابط سیاسی، همکاری‌های اقتصادی و صادرات نفت و گاز به وظیفه انسانی خود عمل کنند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با قدردانی از ملت‌های آزاده دنیا و مردم کشور‌های اسلامی خاصه ملت انقلابی ایران به خاطر حضور باشکوه، پرمعنا و الهام‌بخش درحمایت از مردم مظلوم غزه و مبارزان فلسطینی اعلام کردند: تا پیروزی نهایی فلسطین در کنار این ملت مقاوم و قهرمان خواهند ماند و از مواضع مقتدرانه و دیپلماسی فعال دولت جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کنند.

امروز (شنبه) سیزدهم آبان ۱۴۰۲چهارم نوامبر ۲۰۲۳ روز ملی "مبارزه با استکبار جهانی" در جمهوری اسلامی ایران است.

برگزاری راهپیمایی باشکوه 13 آبان‌ در تهران و سراسر ایران

کلیدواژه