عقرب 17, 1402 11:47 Asia/Kabul
  • افتتاح دفتر نمایندگی ویژه سرمایه‌گذاران خارجی فراجا در خراسان رضوی
    افتتاح دفتر نمایندگی ویژه سرمایه‌گذاران خارجی فراجا در خراسان رضوی

دفتر نمایندگی ویژه سرمایه‌گذاران خارجی فراجا ( فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران) سه شنبه شب با حضور رییس سازمان اطلاعات فراجا در خراسان رضوی(مشهد) افتتاح شد.

به گزارش رادیو دری، رییس سازمان اطلاعات فراجا در آیین افتتاح این دفتر در مشهد با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری خارجی در ایران، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و با توجه به تاکیدات ایشان به اهمیت موضوعات اقتصادی، فراجا نیز به راهبردهای کلان اقتصادی از جمله سرمایه گذاری خارجی نگاه حمایتی و همکاری دارد.

سردار غلامرضا رضائیان با اشاره به وظایف دفتر ویژه سرمایه گذاری خارجی فراجا گفت:  با توجه به تعداد سرمایه‌گذاران خارجی در خراسان رضوی، این استان دومین استانی است که این طرح در آن اجرا می شود و به مرور در سایر استان ها نیز راه اندازی خواهد شد.

 

وی تصریح کرد : این دفتر خدمات خود را به سرمایه گذاران خارجی، فعالین اقتصادی خارجی و سرمایه‌گذاران داخلی که در امور اتباع و تبعه خارجی مشکلاتی دارند ارائه خواهد کرد و در راستای تسهیل و تسریع خدمات به سرمایه گذاران آمادگی دارد هرگونه خدمت اعم از خدمات مرتبط با صدور و تمدید گواهینامه، پلاک گذاری، تعویض پلاک و سایر مواردی که در حوزه فراجا برای این عزیزان وجود دارد را مورد رسیدگی قرار دهد.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (اختصاری فَراجا) شاخه‌ای از نیروهای مسلح ایران است، که وظایف پلیس و مرزبانی را  برعهده دارد.

کلیدواژه