رئیس سازمان صداوسیما به لبنان سفر کرد
(last modified 1402-08-18T15:28:42+00:00 )
عقرب 18, 1402 19:58 Asia/Kabul
  • رئیس سازمان صداوسیما به لبنان سفر کرد
    رئیس سازمان صداوسیما به لبنان سفر کرد

رئیس سازمان صداوسیما با هدف دیدار با رهبران مقاومت لبنان و فلسطین و همچنین اصحاب رسانه حاضر در جبهه‌های نبرد علیه رژیم صهیونیستی راهی لبنان شد.

به گزارش رادیو دری؛ «پیمان جبلی» رئیس صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران امروز پنجشنبه با هدف دیدار با رهبران مقاومت لبنان و فلسطین و همچنین اصحاب رسانه حاضر در جبهه‌های نبرد علیه رژیم صهیونسیتی، راهی لبنان شد.

حضور در مناطق جنگی جنوب لبنان به منظور دیدار با خبرنگاران، ملاقات با فرماندهان گروه‌های مقاومت در لبنان، دیدار با مسوولان حزب الله لبنان، دیدار با خانواده‌های شهدای راه قدس و حضور در چند رسانه مقاومت با هدف تجلیل از شهدای رسانه در نبرد غزه و همچنین اعلام همراهی رسانه ملی با رسانه‌های موثر در انعکاس واقعیت نبرد طوفان الاقصی در دستور کار سفر رییس صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به لبنان قرار دارد.

«احمد نوروزی» معاون برون مرزی صدا وسیما در این سفر جبلی را همراهی می کند.

تا کنون در جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در باریکه غزه 49 خبرنگار به شهادت رسیده اند.

در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و بیش از ده سال محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی، جنبش مقاومت اسلامی حماس در هفتم اکتبر(۱۵ مهر) عملیات «طوفان الاقصی» را آغاز کرد.

این عملیات یکی از مرگبارترین حملات علیه این رژیم به شمار می‌رود؛ مبارزان حماس در چند نقطه از حصارهای مرزی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند، به روستاها یورش بردند و شماری از نظامیان اسرائیلی را به هلاکت رسانده و یا به اسارت گرفتند.

از این رو رژیم صهیونیستی برای  جبران شکست های خود در مقابل عملیات های مقاومت، از هفتم اکتبر تاکنون بارها و بارها مناطق مختلف باریکه غزه را بمباران کرده است که بر اثر آن  بیش از ده هزار فلسطینی به شهادت رسیده و دست کم 27 هزار تن نیز زخمی شدند. 

شهادت 49 خبرنگار در نوار غزه

کلیدواژه