عقرب 19, 1402 12:34 Asia/Kabul
  • کنعانی: کودکان فلسطینی کابوس همیشگی صهیونیست‌ها بوده اند
    کنعانی: کودکان فلسطینی کابوس همیشگی صهیونیست‌ها بوده اند

سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به بمباران بیمارستان کودکان النصر در غزه گفت: کودکان فلسطین کابوس همیشگی صهیونیست‌ها بوده است.

به گزارش رادیو دری، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت خارجه ایران با محکومیت حمله رژیم صهیونیستی بیمارستان کودکان "النصر" در ‎غزه گفت: کودکان فلسطین از اولین روزهای ولادت الفبای صبر، شجاعت، مقاومت و شهادت برای آرمان آزادی ‎فلسطین را در مکتب مادران و پدران و برادران و خواهران خود مشق می‌کنند و این همان کابوس همیشگی صهیونیست‌ها بوده است.

کنعانی: کودکان فلسطینی کابوس همیشگی صهیونیست‌ها بوده اند

کنعانی تاکید کرد: صهیونیست‌ها به خیال باطل خود گمان می‌کنند که اگر همه ‎کودکان غزه را سلاخی کنند، مبارزان و مجاهدان فردای فلسطین را امروز در گهواره هایشان از میان برداشته‌اند، درحالی که به اذن الهی، دوباره مادری کودک خود را به آب می‌سپارد تا در فردایی نزدیک، حکومت بی بنیاد فرعونیان صهیونیست را نابود کند.

در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و بیش از ده سال محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی، جنبش مقاومت اسلامی حماس در هفتم اکتبر(۱۵ مهر) عملیات «طوفان الاقصی» را آغاز کرد.

این عملیات یکی از مرگبارترین حملات علیه این رژیم به شمار می‌رود؛ مبارزان حماس در چند نقطه از حصارهای مرزی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند، به روستاها یورش بردند و شماری از نظامیان اسرائیلی را به هلاکت رسانده و یا به اسارت گرفتند.

از اینرو رژیم صهیونیستی برای جبران شکست های خود در مقابل عملیات های مقاومت، از هفتم اکتبر تاکنون بارها و بارها مناطق مختلف باریکه غزه را بمباران کرده است که بر اثر آن  بیش از ده هزار فلسطینی به شهادت رسیده و دست کم 27 هزار تن نیز زخمی شدند. 

بیمارستان کودکان غزه هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت

کلیدواژه