عقرب 23, 1402 14:06 Asia/Kabul
  • حضور مستشاران آمریکا و انگلیس در جنگ غزه غیرقابل انکار است
    حضور مستشاران آمریکا و انگلیس در جنگ غزه غیرقابل انکار است

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس در جلسه فوق العاده «هم‌اندیشی ستاد انتفاضه و قدس» گفت: حضور مستشاران نظامی آمریکایی و مستشاران رسانه‌ای انگلیسی در جنگ غزه غیرقابل انکار است.

به گزارش رادیو دری، "رمضان شریف"، رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس در خصوص نقش آمریکا و انگلیس در جنگ غزه گفت: امروز مردم دنیا و مسلمانان آمریکا را مسئول اصلی تداوم بمباران‌ها، اجرا نشدن آتش بس و ممانعت از رسیدن کمک‌های امدادی به مردم غزه می‌دانند.

ابوشریف با اشاره به این که، امروز فرمانده سنتکام، مشاور اصلی نظامی صهیونیست‌ها است، افزود:  مشاوران رسانه‌ای انگلیس هم مسئول عملیات روانی در سرزمین‌های اشغالی هستند.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس افزود: تلاش رژیم صهیونیستی برای اینکه یک بیمارستان را به عنوان مقر فرماندهی حماس در افکار عمومی معرفی کند و بعد از تصرف آن اعلام کند که ما مقر حماس را گرفتیم، دروغ محض است.

رمضان شریف افزود:  حماس در همان روزهای اول اعلام کرد که ناظران بین‌المللی و خبرنگاران باید از بیمارستان‌های غزه بازدید کنند.

"ناصر ابوشریف"، نماینده جهاد اسلامی در تهران هم  در این جلسه در خصوص شرایط در غزه گفت: تمام بیمارستان های غزه به دلیل حملات  رژیم صهیونیستی و نبود سوخت از کار افتاده‌اند.

ابوشریف درباره قدرت مقاومت اعلام کرد: در سطوح نظامی مقاومت قدرت خود را به هیچ عنوان از دست نداده است و زمام امور را در دست دارد، به همین دلیل مسئولان رژیم صهیونیستی عقب نشینی کرده اند.

ابوشریف با بیان این که اگر حملات رژیم صهیونیستی به غزه ادامه پیدا کند،  به طوفان آزادی ختم می‌شود، تصریح کرد: کرانه باختری در آستانه شعله ور شدن است. 

تاکنون در اثر این اقدام جنایتکارانه  ۱۱ هزار و ۲۴۰ فلسطینی شهید شدند که از این تعداد چهار هزار و ۶۳۰ نفر کودک و سه هزار و ۱۳۰ زن هستند.

 

کلیدواژه